سیاستمدار یمنی: امریکا از ادامه تجاوز به یمن حمایت می کند+ ویدئو

جمعه 8 مرداد 1400 - 08:42

مشاور شورای سیاسی عالی یمن گفت : اظهارات اخیر مسئولان امریکایی درباره اوضاع یمن بار دیگر تاکید کرد که آمریکا از تجاوز به یمن حمایت می کند و ادامه حمله به این کشور در جهت خدمت به طرح امریکا - رژیم صهیونیستی است.

العالم - یمن

"عبدالملک الحجری" با حضور در برنامه "المشهد الیمنی" که از شبکه خبری العالم پخش شد، گفت : اظهارات مسئولان امریکایی با اظهارات فرستاده امریکا در امور یمن درخصوص تلاش امریکا برای برقراری صلح ، منافات دارد، زیرا در عالم واقع، امریکا از گروه های تروریستی - تکفیری در مأرب و البیضاء و در جبهه های مختلف یمن دفاع می کند.

وی افزود: این باور قوی وجود دارد که اظهارات اخیر امریکایی ها عملا ثابت کرد که نبرد در یمن، نبردی علیه طرح ملی یمنی است که در دولت نجات ملی یمن و هم پیمانانش متجلی می شود و برای استقلال در تصمیم گیری حاکمیتی در یمن و تحقق اهداف انقلاب 21 سپتامبر و تحقق آمال و خواسته های ملت یمن مبارزه می کند.

الحجری تاکید کرد : ملت یمن واقعیت نقش منفی امریکا و فرستاده وزارت خارجه امریکا در یمن را درک می کند، و آنچه به قلب ها اطمینان می دهد، پایبندی جبهه ملی داخلی است و گروه های مختلف سیاسی و قبایل مختلف یمنی این مساله را درک می کنند.

پربیننده ترین خبرها