پس از اخراج العربیه سعودی؛

چرا الجزایری ها خواستار اخراج شبکه اسکای نیوز عربی شدند؟

چرا الجزایری ها خواستار اخراج شبکه اسکای نیوز عربی شدند؟
يکشنبه 10 مرداد 1400 - 13:42

به دنبال صدور حکم مقامات الجزایری درباره لغو مجوز شبکه "العربیه"، وابسته به آل سعود، به اتهام فریب افکار عمومی، هشتگ "اخراج شبکه سکای نیوز- العربیه" در الجزایر ترند شد.

العالم - داغ های مجازی

کاربران شبکه های مجازی با راه انداختن کمپینی خواستار اخراج شبکه "اسکای نیوز عربی" وابسته به امارات شدند. آنها بر ضرورت اخراج همه شبکه های فریبکاری که به دنبال نشر خبرهای دروغ و تهدید امنیت ملی کشور و بر هم زدن ثبات در راستای تحقق اهداف و مطامع رژیم صهیونیستی هستند، تأکید کردند.

کاربران همچنین به نقش این شبکه ها در ترویج فرهنگ سازش و حمله به کشورهای حامی آرمان فلسطین و وحدت جهان عرب و اسلام، اشاره کردند.

شایان ذکر است که خبرگزاری رسمی الجزایر به نقل از وزارت ارتباطات این کشور گفت که "وزارت ارتباطات امروز از نمایندگان شبکه تلویزونی العربیه در الجزایر سلب اعتماد می کند".

این وزارت خانه افزود: طرح لغو مجوز این شبکه، ناشی از عدم احترام این شبکه به اصول اخلاقی و تلاش برای فریب افکار عمومی است.

در این بیانیه اشاره به علت مستقیم لغو مجوز شبکه العربیه سعودی نشده است.

کاربری با عنوان "Chouaib Raaf" نوشت: "ویروس واقعی فکری را شبکه های دروغ گو و فریبکاری پخش می کنند که به دنبال تفرقه افکنی بین ملت ها و تحریک آنها هستند.. کسانی که از نقشه های بنی سوسک برای کنترل جهان و ارتقای حکومت واهی خودشان بی خبرند می توانند این نمونه را مطالعه کنند.. قضاوت با شماست".

کاربر دیگری با عنوان "Younes Guerdou " نوشت: پس از تعطیلی فرانسه 24 و العربیه، کار خوبتان را با تعطیلی اسکای نیوز عبری تکمیل کنید.

کاربر دیگری با عنوان "sidi med S" نوشت: مسیلمه کذاب اخراج شبکه اسکای نیوز عربی.

پربیننده ترین خبرها