پیوند اعضای بدن انسان به روند عادی سازی و خشم کاربران عرب!

پیوند اعضای بدن انسان به روند عادی سازی و خشم کاربران عرب!
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 13:46

پس از اجرای اولین عملیات مبادله اعضای بدن انسان میان امارات و رژیم صهیونیستی، حالتی از خشم و نکوهش فضای مجازی را درنوردید.

العالم-داغ های مجازی

پس از امضای قرارداد عادی سازی روابط سیاسی، اقتصادی و جاسوسی میان رژیم صهیونیستی و امارات، حال نوبت شراکت این دو در خون و اعضای بدن انسان ها شده است.

براساس ویدئوهایی که رسانه های عبری منتشر کرده اند، تعدادی کلیه انسان میان امارات و رژیم اشغالگر مبادله شده و سه جراحی کاشت کلیه (دو مورد در اراضی اشغالی و یک مورد در امارات) در همین زمان انجام شده است.

مسئولین صهیونیستی درحالی‌که جنایت های بی رحمانه شان در حق زنان، کودکان و کهنسالان فلسطینی و اشغال سرزمین آنها و محروم کردنشان از ساده ترین امکانات بهداشتی و انسانی را نادیده می گیرند، از این معامله جدید ابراز خرسندی کرده و این روز را روزی تاریخی و فراتر از تصور توصیف کردند.

عملیات تبادل اعضای بدن میان امارات و رژیم اشغالگر موجی از خشم در میان کاربران عرب در فضای مجازی برانگیخت. روزنامه نگاران و کنشگران این اقدام را محکوم کرده و همکاری امارات با رژیم صهیونیستی برای اهدای اعضای انسان ها را زمینه ای برای سوء استفاده بیشتر این رژیم از دولت های عربی دانستند.

فلسطینی ها و آزادگان جهان این قرارداد را شوکه کننده توصیف کرده و آن را به قیمت خون شهدا و شکنجه اسرایی دانستند که در زندان های صهیونیستی بخاطر سهل انگاری های پزشکی و سیاست زندان ها در کشتن تدریجی زندانیان، جان خود را از دست می دهند.

کاربری به نام "Sagedh" در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:" معامله ای عجیب میان یهودیان و عموزاده هایشان. کلیه های انسان میان اسرائیل و امارات مبادله می شود. یکی از ساکنان سرزمین اشغالی به نام شانی مارکوویچ کلیه خود را به فردی ساکن امارات اهدا می کند و یک اسرائیلی دیگر نیز کلیه شهروندی اماراتی را دریافت می کند".

در انتهای متن او هشتگ "امارات متحده یهودی" به چشم می خورد.

کاربر دیگری به نام "ابراهیم شکاری" ضمن ابراز تعجب شدید خود از این معامله گفت:" اماراتی ها از خود اسرائیلی ها اسرائیلی تر شده اند. با آنها کلیه مبادله می کنند. احتمالا فردا هم با آنها ازدواج می کنند و نسل جدیدی بوجود می آورند که ترکیبی از امارات و اسرائیل است و تبلیغ کننده دین پدر یهودی است".

"Nabil Jabri" نیز در توییتر نوشت:" امارات می خواهد به معشوقه یهودیان بدل شود. حتی از آن هم فراتر می رود و می خواهد تا حدی یهودی شود که تکه های روده خود را با دشمن صهیونیست مبادله کند. فردا هم آبروی خود را با این رژیم مبادله خواهد کرد تا ان‌شالله باهم یک خانواده تشکیل دهند".

"ابو بسام" نیز در حساب کاربری خود نوشت:" سیاست های امارات آنقدر این دولت را در جهان عرب منفور کرده که اعراب نابودی آن را بیش از نابودی اسرائیل می خواهند. امارات با رسیدن به این مرحله منتظر چه دستاوردی است؟".

پربیننده ترین خبرها