فرمانده نیروی زمینی ارتش:

جنگ‌های آینده هیچ شباهتی به جنگ‌های گذشته نخواهند داشت/ رصد تحرکات دشمن برای مقابله به نیروهای فرامنطقه ای

جنگ‌های آینده هیچ شباهتی به جنگ‌های گذشته نخواهند داشت/ رصد تحرکات دشمن برای مقابله به نیروهای فرامنطقه ای
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 20:01

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اهمیت ارتقای آموزش گفت: جنگ‌های آینده هیچ شباهتی به جنگ های گذشته نخواهند داشت. لذا باید با ارتقاء و بروزرسانی آموزش ها، خود را برای حضور در صحنه های بحرانی در آینده آماده کنیم.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در همایش فرماندهان این نیرو با اشاره به اهمیت ارتقای آموزش گفت: "قرارگاه ارتقای توان و آمادگی رزمی" در نیروی زمینی ارتش در حال تشکیل است بنابراین در بحث آموزش باید نگاهی عمیق تر از قبل داشته باشیم و در این راستا ابزارهای جدید و مراکز آموزشی حرفه ای را ایجاد و در اختیار کارکنان قرار خواهیم داد.

وی در ادامه ایجاد امیدواری به آینده و شور و نشاط در یگان را از وظایف فرماندهان دانست و تصریح کرد: فرماندهان باید ضمن نظارت بر ارتقای دانش نظامی، طرح "پرچمداران" نزاجا را که بحق توانسته است منزلت، شان و جایگاه سربازی را در نیروی زمینی ارتقاء بخشد، بطور کامل اجرا کنند و محیط های پرشور و نشاطی را برای فرزندان ایران اسلامی فراهم کنند.

سرتیپ حیدری، فلسفه وجودی ارتش را ایجاد اطمینان خاطر و احساس امنیت و آرامش در بین مردم کشور دانست و تاکید کرد: همواره تحرکات دشمن را رصد و با تحلیل های کاربردی، آمادگی های لازم را برای مقابله با تهدیدات نیروهای فرامنطقه ای کسب می کنیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان ولایتمداری را اصل مهم و راهبردی نزاجا عنوان کرد و گفت: ولایتمداری گاهی در دل کمک های مومنانه، طرح های مردم یاری در سیل و زلزله و گاهی حضور ۸۹ درصدی کارکنان و خانواده های نزاجا در پای صندوق های نمود پیدا می کند.

پربیننده ترین خبرها