حمایت «لقاء الأحزاب» از پاسخ حزب‌الله به تجاوزات رژیم صهیونیستی

حمایت «لقاء الأحزاب» از پاسخ حزب‌الله به تجاوزات رژیم صهیونیستی
شنبه 16 مرداد 1400 - 14:54

احزاب و گروه‌های ملی لبنان در بیانیه‌ای عملیات قهرمانانه مقاومت اسلامی و پاسخ موشکی آن به تجاوزات رژیم صهیونیستی را تبریک گفتند.

العالم - لبنان

کمیته هماهنگی ائتلاف «لقاء الأحزاب و القوی الشخصیات الوطنیة اللبنانیة» در بیانیه‌ای ضمن تبریک به مقاومت اسلامی لبنان به دلیل پاسخ موشکی به تجاوزات تازه رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این پاسخ، بیانگر تعهد مقاومت برای دفاع از لبنان در برابر تجاوزات این رژیم است.

در این بیانیه با اشاره به تلاش برخی توطئه‌گران برای کشاندن مقاومت اسلامی به فتنه داخلی، آمده است: بیداری مقاومت و درایت آن در داخل لبنان و شجاعت در مقابله با دشمن صهیونیستی، آن را به مقاومتی پیروز در برابر دشمنان و عاملی قدرتمند برای حمایت از ملت و وطنش تبدیل می‌کند.

طبق گزارش وبگاه «العهد»، در این بیانیه همچنین آمده است: «پاسخ موشکی مقاومت به تجاوزات اسرائیل قابل توجیه و مشروع است، مقاومت از حاکمیت (لبنان) دفاع و از تلاش دشمن برای تحمیل معادلات جدید به نفع خود جلوگیری می‌کند».

لقاء الأحزاب همچنین تأکید کرد که به عنوان موضع ثابت این ائتلاف تأکید می‌کند که هر گونه تجاوزی علیه ملت، خاک، آب و نفت لبنان با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد، مقاومت باقی و پیروز است و اشغالگران حتما نابود خواهند شد.

مقاومت اسلامی لبنان «حزب‌الله» روز جمعه(دیروز) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در ساعت ۱۱:۱۵ به وقت محلی با دهها راکت‌، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در مزارع شبعا هدف گرفته شد.

در این بیانیه آمده است که در پاسخ به حملات هوایی روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی به مناطق باز (زمین‌های خالی) «الجرمق» و «الشواکیر»، یگان‌های شهید علی محسن کامل و شهید محمد قاسم طحان در مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۱:۱۵ (به وقت محلی) روز جمعه، مناطق باز اطراف پایگاه‌های صهیونیستی در مزارع شبعا را با دهها راکت ۱۲۲ میلیمتری هدف گرفتند.

فارس

پربیننده ترین خبرها