پایان المپیک توکیو با ۴۵۸ مبتلا به کرونا

پایان المپیک توکیو با ۴۵۸ مبتلا به کرونا
دوشنبه 18 مرداد 1400 - 11:38

المپیک توکیو در حالی پایان یافت که آمار منتشرشده از سوی متولیان از ابتلای ۴۵۸ فرد به ویروس کرونا در جریان برگزاری این مسابقات حکایت دارد.

العالم _ آسیا

به گزارش العالم به نقل از آسوشیتدپرس، متولیان برگزاری بازی‌های المپیک توکیو امروز (دوشنبه) اعلام کردند آزمایش کرونای ۲۸ نفر دیگر مثبت شده است. به این ترتیب، از تاریخ اول جولای (۱۰ تیر) که متولیان شروع به اعلام آمار مربوط به کرونا کردند، در مجموع شمار افراد مبتلا که مرتبط با این بازی‌ها بودند به ۴۵۸ نفر رسید.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حالی روز یکشنبه با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید که مسئولان برگزاری این رقابت‌ها با چالشی جدی از سوی ویروس کرونا مواجه بودند. آنها کوشیدند با وضع شدیدترین پروتکل‌های بهداشتی این بازی‌ها را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند و تا حدود زیادی نیز در نیل به این هدف موفق بودند.

ژاپن حالا خود را آماده برگزاری بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ می‌کند که از ۲۴ آگوست (دوم شهریور) آغاز می‌شود و ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) به پایان می‌رسد. بخش بزرگی از مردم ژاپن همچنان مخالف میزبانی از مسابقات المپیک هستند و در حاشیه مراسم اختتامیه نیز بر موضع خود پافشاری کردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها