دستور کار رئیس سیا در سفر فردا به سرزمین‌های اشغالی

دستور کار رئیس سیا در سفر فردا به سرزمین‌های اشغالی
دوشنبه 18 مرداد 1400 - 23:19

یک رسانه آمریکایی گزارش داد "ویلیام برنز" رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) فردا سه‌شنبه به سرزمین‌های اشغالی می رود تا با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کند.

العالم ـ آمریکا

این رسانه آمریکایی روز دوشنبه به وقت محلی به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی گزارش داد که رئیس سیا برای گفتگو با مقامات این رژیم درباره موضوعاتی با محوریت ایران عازم سرزمین های اشغالی می شود.
پایگاه خبری اکسیوس بدون اشاره به نام مقاماتی که از سفر ویلیام برنز به سرزمین‌های اشغالی خبر داده‌اند، به نقل از آنها مدعی شد برنامه هسته‌ای و فعالیت‌های منطقه‌ای ایران موضوع محوری گفتگوهای رئیس سیا و مقامات اسرائیلی خواهد بود.
بر اساس این گزارش، رئیس سیا با رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) دیدار خواهد کرد و انتظار می رود با دیگر مقامات این رژیم از جمله نخست وزیر، مقامات وزرات جنگ و اطلاعاتی نیز دیدار و گفتگو کند.
آکسیوس به نقل از این مقامات گزارش داد که رئیس سیا با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان دیدار و گفتگو خواهد کرد.
به گزارش ایرانا، رژیم صهیونیستی در دوره جدید نخست وزیر تازه کارش در روزهای اخیر در تلاش برای دور جدیدی از اتهام پراکنی ها و ادعاها علیه جمهوری اسلامی ایران و نیز حزب الله لبنان بوده که ظاهرا بنا دارد مسیر نتانیاهو را در رفتارهای شرورانه ادامه دهد.

پربیننده ترین خبرها