جزئیاتی جدید درباره قاتل شهردار کربلاء

جزئیاتی جدید درباره قاتل شهردار کربلاء
چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 20:09

یک عضو سابق شورای استانداری کربلا اعلام کرد، تحقیقات درباره قاتل شهردار کربلا ادامه دارد و این پرونده در دست دستگاه قضایی است تا در این زمینه قاطعانه اقدام کند.

العالم- عراق

به گزارش العالم، "محمد الطالقانی" در گفت‌وگو با تلویزیون "روداو" تصریح کرد، این شخص (قاتل) به خاک یک قطعه زمینی را از سال‌ها پیش، یعنی حدود 20 سال پیش، به تصرف خود درآورده بود. او در سال 2014 در چارچوب قراردادی یک ماهه، در شورای استانداری کربلا مشغول بود و بعد از آن، به فعالیت در فرمانداری کربلا در بخش گردشگری این استان منتقل شد و سپس از آن شعبه برکنار و از استانداری اخراج شد. او از سال 2019 در این شورا یا در این استانداری کار نکرده است و تحت حمایت هیچ حزبی یا گروهی سیاسی نیست.

محمد الطالقانی خاطرنشان کرد، این ساختمان تجاری قبل از سال 2003 مصادر شده است که "طبق قانون، زمین آن متعلق به دولت است و قاتل به این امر معترض بوده و پیشتر نیز به او تذکراتی درباره این موضوع داده شده است."

وی افزود: "هیچ غرامتی پرداخت نمی‌شود؛ زیرا اموال دولتی مصادره شده که با احداث جاده توسط شهرداری در تضاد بود و لذا شهردار شخصا این موضوع را پیگیری می‌کرد."

این عض سابق استانداری کربلا بر ضرورت محافظت از جان مجریان قانون در برابر تعدی‌ها تأکید کرد.

"عبیر سلیم" شهردار کربلا که روز دوشنبه به همراه دو نفر از کارمندان شهرداری به منظور رفع تخلفات ساخت و ساز از محله "المعملچی" در کربلا بازدید می کرد و ناگهان با حمله فردی مواجه شد که به وی دستور داده شده بود به رفع سد معبر مسیر "الحر" بپردازد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها