سرلشکر سلامی: باید بر اجرای کامل و نوسازی‌شده طرح شهید سلیمانی تمرکز کنیم

سرلشکر سلامی: باید بر اجرای کامل و نوسازی‌شده طرح شهید سلیمانی تمرکز کنیم
سه شنبه 26 مرداد 1400 - 11:30

فرمانده کل سپاه با تأکید بر ضرورت بکارگیری تمام امکانات سپاه و بسیج برای مقابله با موج جدید شیوع ویروس کرونا، گفت: تمرکز خود را باید بر اجرای کامل و نوسازی شده طرح شهید سلیمانی قرار دهیم و با توجه به شرایط جدید باید این طرح را تکامل ببخشیم.

العالم - ایران

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (سه‌شنبه) در جلسه هماهنگی طرح شهید سلیمانی که در محل سازمان بسیج مستضعفین و به صورت ویدئو کنفرانس با فرماندهان سپاه‌های استانی سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: گسترش بیماری کرونا به مرحله خطرناکی رسیده که مردم ما را رنج می‌دهد، در چنین فضایی مسئولیت می‌پذیریم و در مقابل مردم متعهدانه عمل می‌کنیم تا امکاناتی که در اختیار ماست برای مقابله با این بیماری به خدمت گرفته شود.

وی افزود: در این زمینه هیچ منتی وجود ندارد چراکه ما در یک موقعیت تاریخی و حساسی هستیم، سستی و سهل‌انگاری‌ ما به سلامت جامعه آسیب می‌زند. ما با تمام توان و دل و جان بعنوان یک تکلیف تاریخی و وظیفه شرعی، سازمانی و قانونی و برای تحقق فرمان‌های‌ واضح و حجت آفرین رهبرمعظم انقلاب برای یک جهاد بزرگ خودمان را بسیج کرده ایم.

سرلشکر سلامی خطاب به فرماندهان سپاه‌های استانی سراسر کشور با بیان اینکه برای این کار ما فروکش کردن محسوس و مطلوب بیماری را از شما می‌خواهیم، تأکید کرد: شما در مرکز میدان این مسئولیت هستید، اذن بکارگیری امکانات و سازمان و ساختار را هم در اختیار دارید و همه لوازم برای جهاد علیه این بیماری منحوس را در اختیار داریم. کار این روزهای شما تمرکز بر از بین بردن آثار روانی، فیزیولوژیکی، اقتصادی، اجتماعی و معیشتی آن است.

فرمانده کل سپاه گفت: تمرکز خود را باید بر اجرای کامل و نوسازی شده طرح شهید سلیمانی قرار دهیم و با توجه به شرایط جدید باید این طرح را تکامل ببخشیم. پایگاه های مقاومت را به پایگاه امداد، نجات و سلامت تبدیل کنید، یک ناوگان بزرگ موتوری و خودرویی در اختیار شماست، تیم‌های امدادگر را سازماندهی کنید و با ارائه آموزش‌های کوتاه به مردم مراجعه کنید و برای هرآنچه نیاز در رابطه با کرونا وجود دارد خصوصا در بین اقشار ناتوان و کم‌توان خدمت کنید.

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های استانی را به کار بگیرید، از دستگاه‌های دولتی، خیرین مردمی کمک بگیرید و سازماندهی کنید و کمک‌ها را به مردم برسانید، امدادرسانی کنید و شما به سراغ مردم بروید، نباید مردم به سراغ شما بیایند.

سرلشکر سلامی در پایان با اشاره به اینکه باید با استفاده از ظرفیت‌های سپاه و بسیج واکسیناسیون را تحت نظارت وزارت بهداشت گسترش داد، گفت: برای مقابله با القائات دشمنان در جنگ روانی، فضای مجازی هم باید بسیج شود.

فارس

پربیننده ترین خبرها