قبایل المهره توطئه خبیثانه ائتلاف تجاوز را خنثی می کنند

قبایل المهره توطئه خبیثانه ائتلاف تجاوز را خنثی می کنند
شنبه 30 مرداد 1400 - 22:25

کاربران یمنی همزمان با فعالیت های اهالی المهره در شهر الغیضه در اعتراض به حضور اشغالگران بیگانه، هشتگ "قیام المهره علیه اشغالگری" را ترند کردند.

العالم - داغ های مجازی

کاربران مخالفت قاطع خود را با اشغال جزایر و بنادر و گلوگاههای یمن اعلام و بر ضرورت حمایت از کمیته اعتراضات المهره برای دفاع از حاکمیت ملی تأکید کردند.

استان المهره عصر جمعه شاهد تحرکات گسترده مردمی در اعتراض به اشغال این استان توسط بیگانگان بود.

کاربران گفتند که شهروندان در این مراسم از جامعه بین المللی خواستند با اعمال فشار بر عربستان آن را مجبور به خروج نیروهایش از المهره کند. آنها بر ضرورت اعمال فشار بر آل سعود برای خروج نیروهایش از سراسر این استان تأکید کردند.

کاربران همچنین گفتند که اهالی الغیضه جنایات امارات در جزیره سقطری را محکوم کرده و خواستار بازگشت نهادهای قانونی به این جزیره و اخراج اشغالگران شدند.

کاربران همچنین با اشاره به فشارهای عربستان بر کارگران یمنی و اخراج ده ها تن از آنها از این کشور گفتند که سعودی ها کارگران و یمنی ها مقیم این کشور را اخراج می کنند و می خواهند کشور و بنادر و فرودگاه ها و تأسیسات و جزایر ما را به تصرف خود درآورند.

برخی فعالان گفته اند که نبرد نهایی برای اخراج اشغالگران از المهره و سقطری آغاز خواهد شد.

حاضران در این مراسم علیه اشغالگران سعودی، انگلیسی و اماراتی در استان المهره شعار دادند و تأکید کردند که اشغالگران سرگرم توطئه چینی برای غارت ثروت و دارایی های استان و سلب آزادی مردم هستند. آنها در بیانیه ای از انگلیس و آمریکا خواستند نیروهای خود را از این استان خارج کنند.

پربیننده ترین خبرها