حمله جنگنده‌های صهیونیست به مناطقی در نوار غزه

حمله جنگنده‌های صهیونیست به مناطقی در نوار غزه
سه شنبه 2 شهريور 1400 - 01:32

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک موضع مقاومت فلسطین در شهر «خان یونس» واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.

«فلسطین الیوم» در خبری فوری گزارش داد: «هواپیماهای نظامی رژیم اشغالگر یک موضع مقاومت فلسطین در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند».

بنا بر این گزارش، جنگنده‌های اسرائیلی منطقه حی‌الزیتون در شرق غزه را نیز هدف قرار دادند و دشمن صهیونیست به آسمان غزه در منطقه صوفا، واقع بین خان یونس و رفح، در جنوب نوار غزه منور شلیک کرده است.

«امیر بوخبوط» روزنامه نگار اسرائیلی نیز در صفحه توئیتر خود خبر داد: «حماس با شلیک سلاح‌های ضدهوایی در حال مقابله با جنگنده‌های مهاجم است».

به نوشته خبرگزاری «شهاب» جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک هدف را در شرق اردوگاه پناهندگان «جبالیا» در شمال نوار غزه بمباران کردند و در شرق حی‌الزیتون نیز زمین‌های کشاورزی در منطقه السوده هدف قرار گرفتند.

در حالی که حدود ۴۰ دقیقه از آغاز حملات گسترده هوایی رژیم کودک‌کش اسرائیل به نوار غزه می‌گذرد، منابع فلسطینی خبر دادند قایق‌های نظامی صهیونیستی نیز از ساحل غزه در حال شلیک به منطقه خان‌یونس و قایق‌های ماهیگیران در غرب «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه هستند.

رسانه‌های صهیونیستی بهانه این موج جدید حملات جنایتکارانه به نوار غزه را ارسال‌شدن بالن‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین و وقوع آتش‌سوزی در اراضی اشغالی عنوان کردند.

این در حالی است که بامداد یکشنبه نیز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بهانه مجروح‌شدن یک نظامی در مرز غزه، حملات سنگینی را به مواضع مقاومت در نقاط مختلف غزه، از جمله مرکز، غرب و جنوب آن انجام دادند.

پربیننده ترین خبرها