استقرار خودروهای زرهی و تک‌تیراندازن صهیونیست در مرز غزه+فیلم

استقرار خودروهای زرهی و تک‌تیراندازن صهیونیست در مرز غزه+فیلم
چهارشنبه 3 شهريور 1400 - 16:57

همزمان با فراخوان گروه‌های فلسطینی برای برگزاری تظاهرات مردمی در عصر چهارشنبه خودروهای زرهی و تک‌تیراندازن صهیونیست در مرز غزه مستقر شده‌‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

گروه‌های مقاومت فلسطینی برای برگزاری تظاهرات مردمی در مرزهای شرقی غزه در راستای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای تعهد به توافقات قبلی و نیز کاهش محاصره غزه در عصر امروز (چهارشنبه) فراخوان داده‌اند.

در همین ارتباط روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشت، ارتش این رژیم دو یگان اضافی را در مرز غزه مستقر کرده که شامل تک‌تیراندازان و گروهان زرهی می‌شود.

استقرار تک‌تیراندازن صهیونیست

از سوی دیگر شبکه صهیونیستی «کان» مدعی شد، ارتش رژیم صهیونیستی دستورات جدیدی به تک تیراندازان مستقر در مرز غزه داده است.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی باید تحت هر شرایطی از نزدیک شدن تظاهرات‌کنندگان فلسطینی به حصار موجود میان غزه و فلسطین اشغالی جلوگیری کنند زیرا در غیر این صورت مقابله با آنها سخت می‌شود و چه بسا فاجعه تظاهرات قبلی تکرار شود.

در تظاهرات شنبه هفته جاری، یک فلسطینی که خود را به حصار مرزی غزه رسانده بود از فاصله صفر به سمت یک نظامی صهیونیست شلیک و وی را به شدت زخمی کرد.

اخیرا، یک روزنامه عربی نوشت، در پی ازسرگیری تظاهرات فلسطینی‌ها در مرز غزه و متشنج شدن این منطقه، مصر هشدار شدیداللحنی برای حماس فرستاده است.

پربیننده ترین خبرها