در انتظار سخنرانی سید مقاومت...

در انتظار سخنرانی سید مقاومت...
جمعه 5 شهريور 1400 - 20:28

کاربران شبکه های اجتماعی به شکلی گسترده انتظار خود برای سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله به مناسبت چهارمین سالروز دومین آزادسازی را نشان دادند.

العالم – داغهای مجازی

دو هشتگ # آزادی دوم و # از پیروزی تا پیروزی در لبنان ترند شد زیرا منطقه جرود القلمون و جرود عرسال واقع در شرق لبنان 4 سال پیش از چنگ گروههای تروریستی و در قالب نبرد آزادی دوم آزاد شدند که خطر را از لبنانی ها دور کرد.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله ساعت هشت و نیم جمعه شب به وقت محلی به مناسبت چهارمین سالروز آزادی دوم سخنرانی می کند.

لبنان چهارمین سالروز آزادی دوم که طی آن بخش هایی از نوار مرزی(حدود 10 درصد از مساحت لبنان) را که از سالهای 2012 تا 2017 در اشغال گروههای تروریستی بود و موفق به آزادسازی آن شد را گرامی می دارد.

آزادسازی دوم نیز درست مانند آزادسازی اول بر معادله مردم، ارتش و مقاومت تاکید کرد. همانگونه که لبنان در نبرد اول با اشغالگران و علیرغم نابرابری امکانات و حمایت خارجی از اشغالگران سرافراز بیرون آمد از نبرد آزادسازی دوم نیز سربلند بیرون آمد درحالی که اشغالگران ثابت کرده بودند که این اشغالگری ادامه ائتلاف های غربی و عربی است که هدفش دست گذاشتن بر ساحل مدیترانه در سوریه و لبنان توسط گروههای تروریستی بود در حالی که لبنان از هیچ حمایتی برخوردار نبود، مقاومت توانست برای لبنان پیروزی رقم بزند و منطقه موردنظر را از گروههای تروریستی پاکسازی کند.

کاربران شبکه های اجتماعی با بزرگداشت این روز تاکیدکردند سید حسن نصرالله سید مقاومت و نیروهای مقاومت این پیروزی را رقم زدند و اگر تلاش آنان نبود آزادسازی دوم از چنگ تروریسم تکفیری میسر نمی شد.

سحر حسین غدار در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت : " در جای جای وطن بنویسید علیرغم توطئه بدخواهان علیه ما و ارتش لبنان و مقاومت 28 اگوست 2017 الجرود لبنان از لوث وجود آخرین تروریست تکفیری آزاد شد و به آغوش لبنان بازگشت.

پربیننده ترین خبرها