سخنرانی سید مقاومت، توطئه سفیر آمریکا را خنثی کرد

سخنرانی سید مقاومت، توطئه سفیر آمریکا را خنثی کرد
جمعه 29 مرداد 1400 - 19:43

سخنرانی سید مقاومت سید حسن نصرالله درباره واردات سوخت از ایران، باعث خنثی شدن توطئه دروتی شیا سفیر آمریکا در بیروت درباره واردت برق از اردن و گاز مصر به لبنان شد.  

العالم داغهای مجازی

نصرالله دیروز در بخشی از سخنرانی خود یه مناسبت عاشورای حسینی با اشاره به واردات سوخت از ایران برای حل بحران سوخت لبنان اظهار داشت که اولین کشتی حامل سوخت از ایران همه مراحل خود را انجام داده و ظرف چند ساعت حرکت می‌کند. اولویت ما در کشتی که از ایران می‌آید سوخت مازوت به دلیل اهمیت حیاتی آن است.

دبیرکل حزب‌الله در ادامه اظهاراتش افزود: من دوست دارم اعلام کنم که کشتی نخست ما که از مبدأ ایران حرکت خواهد کرد، تمام رویه‌ها را طی کرده و به برکت امام حسین (ع) طی چند ساعت آینده به سمت لبنان خواهد آمد. ما در کشتی نخست اولویت را به ماده مازوت دادیم زیرا به شدت مورد نیاز است و زندگی مردم به آن بستگی دارد. پس از این کشتی، کشتی دیگر و کشتی‌های دیگری در راه خواهند بود. از لحظه آغاز حرکت کشتی ایرانی، ما آن را به مثابه خاک لبنان در نظر خواهیم گرفت. ما ذلت مردم‌مان را نمی‌پذیریم.

کاربران شبکه های مجازی با تایید سخنان سید حسن نصرالله، به فریبکاری سفیر امریکا در بیروت واکنش نشان دادند.

فیصل عبد الساتر نوشت: دیدید پس از سخنرانی سید مقاومت، چگونه همه حساب کار دستشان آمد، آمریکا دروغگو است و سفیرش در لبنان سمبل نفاق است.

عبدالله شمس الدین نوشت: سید حسن نصرالله با این سخن همه دشمنان را به چالش کشید.

سعدالله مزرعانی نوشت: نسبت به نیرنگ سفیر آمریکا درباره جلوگیری از نفت ایران و استمرار محاصره لبنان هوشیار باشید.

اسعد سلمان نوشت: عقب نشینی سفیر آمریکا در لبنان در برابر کشتی ایرانی یادآور شکست آمریکا در ویتنام و افغانستان است.

پربیننده ترین خبرها