تظاهرات مردمی در غزه برای رفع محاصره + فیلم

پنج‌شنبه 4 شهريور 1400 - 12:35

در تیراندازی نظامیان صهیونیستی به تظاهرات مردمی در خانیونس در کنار دیوار حایل، دهها فلسطینی مجروح شدند. ارتش رژیم صهیونیستی همزمان خودروها و تجهیزات نظامی خود را در این منطقه مستقر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

شرکت کنندگان در این تجمع مردمی – که در مرز شرقی خانیونس برگزار شد - در حمایت از قدس و شکست محاصره 15 ساله منطقه شعار دادند.

یکی از شرکت کنندگان در این تجمع به خبرنگار العالم گفت: محاصره، شدید است و جوانان بیکارند. اوضاع خیلی دشوار است. خدا به دادمان برسد. ما می خواهیم اشغالگران به خاطر جنایت هایی که در حق ما می کنند، محاکمه شوند.

اردوگاه های بازگشت در منطقه خزاعه کمترین فاصله را با دیوار مرزی دارند به همین دلیل رژیم صهیونیستی حضور نظامی خود را در این منطقه تقویت کرده است. با این حال مردم و رهبران مقاومت خود را به اینجا رسانده اند و اعلام کرده اند که غزه به فعالیت های خود برای شکست محاصره ادامه می دهد.

محمد ابو عسکر، از رهبران حماس گفت: ما اقدامات مسالمت آمیزی را در نقاط مرزی آغاز کرده ایم. و اگر دشمن پیام این تظاهرات و اقدامات مسالمت آمیز را دریافت نکند و محاصره را لغو نکند و اجازه حرکت و حمل و نقل و ورود کالا به غزه را ندهد و دست از سر اهلی قدس برندارد، برنامه های دیگری را اجرا خواهیم کرد.

اما نظامیان اشغالگران این حرکت مسالمت آمیز را با گلوله و گاز سمی پاسخ دادند و دهها نفر مجروح شدند. اما فلسطین با اراده قویتر در قابل تروریسم رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد.

رژیم صهیونیستی با بلدوزر و تک تیراندازانی که روی برج های دیده بانی مستقر شده اند، و انبوه تانک تظاهرات مردمی را زیر نظر گرفته است اما مردم یک صدا فریاد می زنند شمشیر قدس غلاف نمی شود.

پربیننده ترین خبرها