خشم فعالان شبکه‌های اجتماعی از دیدار محمود عباس با بنی گانتس

خشم فعالان شبکه‌های اجتماعی از دیدار محمود عباس با بنی گانتس
چهارشنبه 10 شهريور 1400 - 12:02

در حالی که فلسطینی ها با اشغالگران صهیونیستی مبارزه می کنند، خبرها حاکی از دیدار محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان با بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی است که این اقدام محمود عباس خنجری از پشت به پیکر فلسطینی ها شمرده شد.

العالم - فلسطين

در دیدار عباس و گانتس توافق شد که کمک های مالی به تشکیلات خودگردان برای بهبود اقتصاد فلسطینی ها اعطاء شود ولی فلسطینی ها معتقدند که این دیدار در واقع ضربه ای به مقاومت فلسطین و دستاوردهای مبارزاتی اش بود.

کاربران فلسطینی شبکه های اجتماعی انتقادات بسیاری از دیدار محمود عباس با گانتس کردند.

کاربری به نامن فایز ابو شماله نوشت: دیدار محمود عباس با بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یک جرم، ذلت و خنجر از پشت در پیکر ملت فلسطین است و سکوت گروه های فلسطینی در قبال این جرم و عدم بازخواست شدید محمود عباس و بسنده کردن به محکومیت بمثابه نهایت نادیده انگاری سرنوشت ملت فلسطین است.

کاربر دیگری به نامن نبیل سعید نوشت: به هر که می خواهی دل ببند ولی هیچ عشقی مثل عشق اول نیست

اسامه ابورشید هم نوشت: محمود عباس از دیدار با فلسطینی ها خودداری می کند ولی دشمنان ملت فلسطین از جمله جنایتکاری به نام بنی گانتس با استقبال و آغوش باز محمود عباس مواجه می شوند در حالی که چنین افرادی فلسطینی ها را به خاک و خون می کشند و ارزشی برای محمود عباس قائل نیستند . این لکه ننگی در تاریخ ملت فلسطین است که باید پاک شود.

طارق حمود هم نوشت: آیا گانتس پیش از دیدارش با محمود عباس قطعنامه های بین المللی مربوط به فلسطین را پذیرفته بود یا نه ؟

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها