صهیونیست‌ها خانه یک فلسطینی را در بیت لحم تخریب کردند

صهیونیست‌ها خانه یک فلسطینی را در بیت لحم تخریب کردند
چهارشنبه 10 شهريور 1400 - 15:36

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با هدف تخریب خانه های فلسطینیان به روستای «بیت تعمر» در شرق «بیت لحم» واقع در کرانه باختری یورش بردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که نظامیان صهیونیست به همراه دو دستگاه «بولدوزر» صبح امروز (چهارشنبه) به روستای بیت تعمر حمله کردند تا خانه های فلسطینی ها را تخریب کنند.

بنابر این گزارش، نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی با یورش به این منطقه در شرق بیت لحم اشغالی خانه یک شهروند فلسطینی ساکن روستا را با بولدوزر تخریب کردند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست با یورش به روستای بیت تعمر یک خانه در حال ساخت متعلق به «علیان صلاح زواهره» را تخریب کردند.

رژیم صهیونیستی، به بهانه دریافت نکردن پروانه ساخت، تخریب خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری را شدت بخشیده است.

هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در فلسطین اشغالی نیز یکشنبه گذشته اعلام کرد که در دو هفته گذشته، رژیم صهیونیستی ۳۱ خانه شهروندان فلسطینی را در کرانه باختری تخریب و مصادره کرده است.

در بیانیه ای که دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در فلسطین اشغالی در این باره منتشر کرد، آمده است که از ۹ تا ۲۳ اوت، ۳۱خانه شهروندان فلسطینی تخریب و مصادره شده که منجر به آوارگی ۶۸۰ فلسطینی از جمله ۱۴ کودک شده است.

در این بیانیه خاطرنشان شده که در این دو هفته، نظامیان صهیونیست پنج فلسطینی را به شهادت رساندند و همچنین ۲۲۱ نفر زخمی شدند.

سفیر فلسطین در سازمان ملل متحد تیر ماه گذشته با ارسال نامه ای به دبیرکل، رئیس دوره ای شورای امنیت و مجمع عمومی این سازمان نسبت به تخریب گسترده خانه‌های مردم فلسطین توسط صهیونیست هشدار داد و نوشت که تنها در سه ماهه اخیر ۷۲ ساختمان تخریب شده که منجر به آوارگی ۷۸ نفر از جمله ۴۷ کودک و ۱۵ زن شده است.

پربیننده ترین خبرها