کاربران بحرینی: هر ذره از خاک بحرین از خیانت تبرئه می جوید

کاربران بحرینی: هر ذره از خاک بحرین از خیانت تبرئه می جوید
چهارشنبه 10 شهريور 1400 - 20:58

پس از آغاز به کار رسمی سفیر بحرین در تل آویو به عنوان نخستین سفیر این کشور در رژیم صهیونیستی، هشتگ های "بحرین با عادی سازی مخالف است"، "عادی سازی خیانت است"، "بحرینی ها با عادی سازی مخالفند" در بحرین تبدیل به ترند شدند.

العالم ـ بحرین

"خالد یوسف الجلاهمه" روز سه شنبه در حساب رسمی خود در توییتر نوشت: مفتخرم که اعلام کنم امروز وارد شهر تل آویو می شوم تا به عنوان نخستین سفیر بحرین در "اسراییل" مشغول به کار شوم.

جنبش حماس با محکوم کردن تعیین سفیر از سوی بحرین در رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اقدام بحرین در تعیین و اعزام سفیر به اراضی اشغالی منعکس‌کننده پافشاری منامه بر خطا و اشتباهی است که با امضای توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مرتکب آن شد.

"حازم قاسم" سخنگوی جنبش حماس گفت: اعزام سفیر بحرین آن هم در زمانی که رژیم اشغالگر به تجاوزات خود علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهد، به مثابه حمایت واضح و آشکار و همچنین همکاری کامل با اشغالگران در سیاست و جنایت خود است.

سخنگوی جنبش حماس، مخالفت ملت بحرین با تمامی اقدامات عادی سازی روابط و حمایت آنها از حقوق فلسطینیان را ارج نهاد.

کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان اقدام جدید منامه در راستای سازش با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و تاکید کردند که این اقدام از پشت خنجر زدن به فلسطینی ها و مساله آنهاست. کاربران بار دیگر با فلسطین و مقدسات آن تجدید پیمان کردند و مخالفت خود را با تمام اشکال عادی سازی با صهیونیست ها اعلام کردند.

بحرینی ها همچنین از افدامات آل خلیفه در اعزام سفیر به تل آویو تبرئه جستند و آن را اقدامی فجیع و خیانت به ملت فلسطین قلمداد کردند. آنها تاکید کردند که رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که در زیر پای مردان خدا در میدان مقاومت و جهاد لگدمال خواهد شد.

کاربران بحرینی خاطرنشان کردند که جنایت عادی سازی از پشت خنجر زدن به ملت بحرین نیز هست. زیرا بحرینی ها عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت می بینند. آنها بر این عقیده اند که عادی سازی موضعی ننگین است که به کارنامه الجلاهمه افزوده خواهد شد زیرا نخستین کسی است که این ننگ را می پذیرد.

"Mahdi" یکی از کاربران بحرینی با انتشار ویدئویی در تویتر نوشت: هر ذره از خاک بحرین از عادی سازی تبرئه می جوید.

.

"Baqer Darwish" نیز خطاب به جلاهمه نوشت: موضعی ننگین به کارنامه تو به عنوان نخستین سفیر بحرین در رژیم صهیونیستی اضافه خواهد شد. تو نخستین کسی هستی که در طرح عادی سازی دولت مستبد و غیرمنتخب بحرین به عنوان نخستین سفیر در رژیم صهیونیستی تعیین شدی. بحرینی ها فقط خواهان آزادی تمام خاک فلسطین از سیطره رژیم اشغالگر اسراییلی هستند.

"Jassim" نیز توییت کرد: مرگ بهتر از زندگی همراه با ننگ است. مرگ بهتر از اشغالگری است. مرگ بهتر از عادی سازی است. مرگ بهتر از ذلت و تسلیم است.

"الدكتور عبدالرؤوف الشايب" توییت کرد: هرکسی که بخواهد برده ای را ببیند که تمام دستورات طاغوتیان را به اجرا در می آورد بدون آنکه در نظر بگیرد این اوامر و دستورات برای امت اسلامی ذلت بار است، باید به این سفیر خبیث آل خلیفه بنگرد.

"علي مهنا" نوشت: از مردم عزیز فلسطین پوزش می طلبیم که سفیری در نزد رژیم اشغالگر داریم.

"Mahdi" توییت کرد: نوک پیکان ما به سمت قدس است و این غده سرطانی زیر پای مردان خدا لگدمال خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها