تصاویری از اصابت موشک به شهر دمام عربستان/ هدف قرار گرفتن تاسیسات نفتی عربستان با موشک های یمنی

يکشنبه 14 شهريور 1400 - 08:33

برخی رسانه‌های لبنانی با انتشار این تصاویر اعلام کردند، صدای دست‌کم دو انفجار از شهر دمام در شرق عربستان شنیده شد. شاهدان عینی از شعله ور شدن بخش‌هایی از تاسیسات نفتی آرامکو نیز خبر داده اند.

العالم - عربستان سعودی

تصاویری از محل اصابت موشک‌های یمنی به تاسیسات نفتی آرامکو و یک پایگاه نظامی در دمام عربستان
تصاویری که به وضوح اصابت موفقیت آمیز موشک های یمنی به تاسیسات نفتی آرامکو و یک پایگاه نظامی در دمام عربستان را نشان می دهد.

دمام

در همین حال؛ شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از تلویزیون سعودی مدعی خنثی سازی حمله با موشک بالستیک به منطقه الشرقیه در شرق عربستان شد.

همچنین؛ ائتلاف متجاوز سعودی نیز اعلام کرد، یک موشک بالستیک را به طرف نجران در جنوب عربستان رهگیری و منهدم کرده است.

رسانه های سعودی مدعی شدند، ائتلاف سعودی سه پهپاد انفجاری را در جنوب عربستان رهگیری و منهدم کرده است.

الجزیره همچنین به نقل از رسانه‌های نزدیک به انصارالله یمن اعلام کرد، ائتلاف متجاوز سعودی ۲۵ حمله به نقاط مختلف استان‌های مأرب و صعده یمن انجام داده است.

پیشتر؛ به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، بر اثر تیراندازی نیرو‌های مرزی عربستان سعودی در منطقه الرقو در بخش مرزی منبه در استان صعده یمن، یک غیرنظامی به شهادت رسید. جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی نیز شهرستان مرزی الظاهر یمن را بمباران کردند.

در خبری دیگر؛ معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در تبیین وعده سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله مبنی بر پاکسازی کامل یمن از اشغالگران، گفت: پس گرفتن مناطق تحت کنترل اشغالگران سعودی- اماراتی و در پسِ آنان اشغالگران انگلیسی _ آمریکایی و اسرائیلی یکی از اهداف انقلاب ۲۱ سپتامبر است.

خبرگزاری صداوسیما

پربیننده ترین خبرها