"نفتکش ما سزار را شکست داد" در لبنان ترند شد

يکشنبه 14 شهريور 1400 - 14:08

موضوع ورود کشتی های سوخت جمهوری اسلامی ایران به آبهای لبنان، همچنان در صدر توجهات لبنانی هاست. آنها این موضوع را شکست جدیدی برای آمریکا و محاصره لبنان به خصوص شکست "قانون سزار" – که علیه سوریه وضع شده و تأثیرات زیادی بر لبنان داشته است - می دانند.

العالم - داغ های مجازی

در همین راستا هشتگ #سفينتنا_هزمت_قيصر (کشتی ما سزار را شکست داد) در لبنان ترند شده است و بسیاری از کاربران ورود این کشتی را پیروزی برای محور مقاومت و شکستی برای آمریکا و مقدمه ای برای شکست محاصره این کشور می دانند.

کاربری با عنوان "LaYaL MouSsawi" نوشت مقاومت با تکیه صبر و بصیرت و به رغم تلاش دشمنان، پی در پی حماسه می آفریند و ما منتظر کشتی های بیشتری از ایران هستیم.

کاربر دیگری با عنوان "ابو علي الرضا" گفته است که تاریخ شهادت خواهد داد که حزب الله لبنان محاصره آمریکا را در هم شکست.

کاربر دیگری به عنوان "khadija.fakih" هم گفت که این اتفاق، نتیجه خون شهدایی است که در القصیر، حلب و القلمون به خاک افتادند تا مقاومت، از قید و بند تحریم و محاصره رها شده و همه موانع را پشت سر گذاشته و نفت را از طریق سوریه وارد خاک لبنان کند.

کاربر دیگری با عنوان "right20200" هم با ارتباط دادن همه دستاوردها و پیروزی های مقاومت در منطقه به یکدیگر گفت که کشتی های ایرانی سزار شکست داده و آمریکا ناچار شد از افغانستان خارج شود و مقاومت عراق هم در حال زمینه سازی برای اخراج اشغالگران آمریکایی است و غزه تل آویو را زیر موشک گرفت و سوریه د رمقابل تجاوزات ایستاد و موشکهای یمن به عمق خاک عربستان رسید.

در واقع این کشتی، قطره ای از دریاست و به طور قطع، قطره های بعدی در راهند و بر سر محور شرارت خواهند بارید و سیلی خواهند شد که این محور را از منطقه می شوید و با خود می برد.

پربیننده ترین خبرها