لحظه خروج اسرای فلسطینی از تونل زندان جلبوع + ویدئو

سه شنبه 16 شهريور 1400 - 13:09

رسانه‌ها فیلم لحظه‌ای را که اسرای فلسطینی موفق شدند از تونل حفر شده در زندان «جلبوع»، خود را به خارج از زندان برسانند منتشر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

دوشنبه (دیروز) شش اسیر فلسطینی موفق شدند از طریق حفر تونل، از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی فرار کنند؛ زندانی که تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد .

«سرایا نیوز» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی فیلم لحظه‌ای را که شش اسیر فلسطینی از تونل زندان جلبوع خارج شده‌اند، منتشر کرد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در همین زمینه نوشت، نقشه مهندسی زندان نظامی «جلبوع» که شش اسیر فلسطینی از آن فرار کردند، پیش‌تر به شکل علنی در اینترنت منتشر شده و این یک خطای امنیتی مهلک است که چه بسا در فرار موفقیت‌آمیز اسرا نقش داشته است.

همه اسرای فلسطینی که موفق به فرار از این زندان رژیم صهیونیستی شده‌اند از اهالی کرانه باختری هستند و بیشتر آنها به حبس ابد محکوم بودند.

در همین ارتباط، یک وب‌سایت فلسطینی ضمن مرور تاریخچه اسرایی که موفق به فرار از زندان رژیم صهیونیستی شده‌اند، گزارش کرد، اسیر فلسطینی زمانی که به فکر فرار می‌افتد یقینا می‌داند که قویترین ابزارش برای حفر تونل قاشق و ناخن‌‌هایش است.

فارس

پربیننده ترین خبرها