استقرار ارتش سوریه در درعا البلد + فیلم

چهارشنبه 17 شهريور 1400 - 17:18

یگان های ارتش سوریه صبح امروز وارد منطقه درعا البلد شدند و پرچم ملی سوریه بر بام مرکز سازش در منطقه الاربعین به اهتزاز درآمد.

العالم - سوریه

این اقدام در چارچوب توافقی صورت گرفت که از سوی دولت سوریه مطرح شد و بر اساس آن به وضعیت عناصر مسلح و تحت پیگرد رسیدگی خواهد شد و آن ها سلاح های خود را تحویل ارتش خواهند داد و تروریست ها اخراج خواهند شد.

به گزارش خبرنگار نظامی خبرگزاری سوریه (سانا) از درعا، یگان های ارتش سوریه صبح امروز چهارشنبه وارد درعا البلد شدند و ایست های بازرسی را در برخی مناطق ایجاد کردند تا عملیات بازرسی و پاکسازی را در منطقه با هدف یافتن سلاح و بقایای سلاح های تروریست ها و تجهیزات و مهمات و نیز یافتن تونل ها اجرا کنند.

دو روز پیش ، کار تحویل اسلحه به ارتش سوریه و رسیدگی به اوضاع عناصر مسلح درا ین منطقه درچارچوب توافق سازش مطرح شده از سوی دولت سوریه از سرگرفته شد.

گروه های تروریستی پیش از این چندین بار اجرای این توافق را در درعا البلد مختل کرده بودند. دولت سوریه از چند هفته پیش به دنبال تقویت امنیت و ثبات در استان درعا است و با تکیه به راه کارهای مسالمت آمیز به دنبال حفظ جان شهروندان است تا جان آنان با خطر مواجه نشود.

پربیننده ترین خبرها