همبستگی گسترده با رهاشدگان "تونل آزادی" در شبکه های اجتماعی

همبستگی گسترده با رهاشدگان
شنبه 20 شهريور 1400 - 19:00

کاربران شبکه های اجتماعی به خبر بازداشت دوباره تعدادی از قهرمانان تونل آزادی واکنش نشان داده و اعلام کردند که آنها به هدف والای خود رسیده اند و مقاومت از آنها و سایر اسرا حمایت می کند.

العالم - داغ های مجازی

کاربران گفتند که صرف موفقیت آنها در فرار از زندان، پیروزی بزرگی است که هیبت رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و بینی آنها را برای همیشه به خاک مالیده است. کاربران گفتند کسی که با دست خالی برای آزادی تونل می کند هرگز اسیر قید و بند نمی ماند.

کاربران تأکید کردند که همه اسرا فلسطینی بالاخره آزاد خواهند شد و مسأله فقط مسأله وقت است.

برخی کاربران هم عکسی از حمله وحشیانه نظامیان اشغالگر به زکریا الزبیدی در لحظه بازداشت او منتشر کردند.

برخی دیگر با اشاره به لبخند "زکریا الزبیدی" در لحظه بازداشت گفتند که این لبخند از آن خنده هایی است که زندانبان را می کشد و نام او تا مدتها لرزه بر پیکر صهیونیست ها می اندازد.

یکی دیگر از کاربران گفته است: "تصور کنید کسانی در سال 96 یا 2001 بازداشت شده اند، یکباره با خیابان ها و کوچه هایی رو به رو می شوند که تغییر کرده اند، بیچاره ها در شهر خودشان گم می شوند و در نهایت به دست سگ های ولگرد افتاده تا انها را دوباره به کفتارهای زندانبان تحویل دهند".

کاربران گفته اند که این شش قهرمان، روح امید را به ملت فلسطین برگردانده و بینی صهیونیست ها را به خاک نشاندند و سیستم امنیتی آن را نابود کردند.

کاربر دیگری گفته است: همه دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان و مزدورانشان شبانه روز به دنبال این اسرای رهاشده گشتند. تونل آزادی لکه ننگی بر پیشانی تشکیلات خودگردان و سمبل آزادی فلسطینی ها خواهد ماند.

کاربر دیگری گفت: "همین افتخار کافی است که آنها پشت دشمن را شکستند و داغ ننگی بر پیشانی گذاشتند و نامشان را در تاریخ به ثبت رساندند ما هم آنها را به خدا می سپاریم؛ خدایی که امانت را حفظ می کند و همو برای ما کافی ست."

کاربران همچنین به فراخوان جوانان برای اعتصاب ملی و تظاهرات گسترده در عصر جمعه در سراسر فلسطین و همه تقاط برخورد با این رژیم در اعلام همبستگی با رهاشدگان "تونل آزادی" اشاره کردند.

پربیننده ترین خبرها