تظاهرات اتریشی‌ها در اعتراض به محدودیت‌های کرونایی

تظاهرات اتریشی‌ها در اعتراض به محدودیت‌های کرونایی
شنبه 20 شهريور 1400 - 17:56

شمار زیادی از مردم اتریش در اعتراض به محدودیت های کرونایی اعمال شده از سوی دولت این کشور، درخیابان های وین دست به تظاهرات زدند.

العالم ـ اروپا

بنابر گزارش اسپوتنیک، سباستین کورتس صدراعظم اتریش هفته گذشته اعلام کرد که این کشور ممکن است دسترسی شهروندان واکسینه نشده به اماکن عمومی را در صورت افزایش موارد ابتلا به کووید – ۱۹ و فشار مضاعف بر سیستم بهداشتی این کشور، محدود کند.

در همین حال، مقام های اتریشی گفتند که از ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور)، دولت تمهیدات کرونایی را سخت تر می کند.

در اعتراض به این تصمیم مقام های اتریش، امروز (شنبه) شمار زیادی از مردم اتریش در اعتراض به محدودیت های کرونایی اعمال شده از سوی دولت این کشور، درخیابان های وین دست به تظاهرات زدند.

از روز ۱۵ سپتامبر هر زمان که بار مراقبت های ویژه به ۱۰ درصد برسد، زدن ماسک های FFP۲ در همه مکان های تعیین شده الزامی خواهد بود و این مساله در فروشگاه ها برای افراد واکسینه نشده اجباری و برای افرادی که واکسن زده اند، توصیه می شود.

یک هفته پس از رسیدن به سطح مراقبت های ویژه ۱۵ درصد، شب نشینی و تفریحات شبانه و فعالیت هایی که مجوز حضور بیش از ۵۰۰ نفر در آن صادر نشده، تنها برای افرادی مجاز است که واکسن زده اند یا از بیماری بهبود یافته اند. تا این زمان، ۷۰ درصد از مردم اتریش واکسن زده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها