فیلم.. لحظه ورود چهار قهرمان زندان جلبوع به دادگاه رژیم اشغالگر

يکشنبه 21 شهريور 1400 - 01:49

مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی شامگاه شنبه چهار اسیر عملیات تونل آزادی از زندان جلبوع را که جمعه و شنبه مجددا بازداشت کردند برای محاکمه به دادگاه این رژیم در شهر ناصره فرستادند.

العالم - فلسطین اشغالی

فلسطینی‌های ساکن شهر الناصره در لحظه رسیدن این چهار قهرمان عملیات جلبوع به دادگاه با برپایی تجمع در مقابل دادگاه با این اسرا اعلام همبستگی کردند.

دادگاه رژیم صهیونیستی هم چهار اسیر عملیات فرار از زندان جلبوع در شمال سرزمین‌های اشغالی را که مجددا بازداشت شدند، به طراحی عملیاتی تروریستی متهم کرد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص اعلام کرد دادگاه اسرائیل این چهار اسیر را به برنامه ریزی برای انجام یک عملیات تروریستی و وابستگی به یک گروه تروریستی متهم کرد.

شش اسیر فلسطینی هفته گذشته موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند. رژیم صهیونیستی از هفته گذشته جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرده بود و روز جمعه دو نفر از این اسرا را بازداشت کرد و رسانه‌های این رژیم صبح شنبه نیز از بازداشت دو اسیر فراری فلسطینی دیگر خبر دادند و بنابراین تاکنون چهار اسیر از مجموع شش اسیر فراری بازداشت شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها