دیدار السیسی و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شرم‌الشیخ

دیدار السیسی و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شرم‌الشیخ
دوشنبه 22 شهريور 1400 - 16:02

ریاست جمهوری مصر اعلام کرد، «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور این کشور روز دوشنبه (امروز) در شرم‌الشیخ با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار می‌کند.

العالم - مصر

عبدالفتاح السیسی که در دوره ریاست جمهوری خود در مصر سابقه دیدار با بنیامین نتانیاهو را داشته است، قرار است روز دوشنبه در شرم الشیخ با نخست‌وزیر کنونی رژیم صهیونیستی دیدار کند.

بنا بر گزارش منابع رسانه‌ای، دفتر ریاست جمهوری مصر در بیانیه روز دوشنبه (امروز) خود از دیدار دوجانبه رئیس‌جمهور این کشور با نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس خبر داد.

بنا بر نوشته وبگاه صهیونیستی «کان نیوز»، ریاست جمهوری مصر طی بیانیه‌ای اعلام کرد که عبدالفتاح السیسی با نفتالی بنت در منطقه شرم الشیخ دیدار می‌کند.

السیسی از زمان تکیه بر کرسی ریاست جمهوری مصر دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی را در کارنامه خود دارد.

شرم الشیخ سابقه میزبانی از دیدار‌های مقام‌های مصری و اسرائیلی را دارد. اواخر اسفند سال گذشته هیأت رژیم صهیونیستی به ریاست «الی کوهن» وزیر اطلاعات این رژیم در نشستی با مسئولان مصر در شرم الشیخ حضور یافت؛ نشستی که بزرگ‌ترین نشست دوجانبه طی ۲۰ سال گذشته بین قاهره و تل‌آویو بود.

الی کوهن درباره حضور هیات رژیم صهیونیستی در این منطقه توریستی گفته بود که شرم‌الشیخ امن‌ترین منطقه مصر برای اسرائیلی‌هاست.

پربیننده ترین خبرها