نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «محمود عباس» دیدار نمی‌کند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «محمود عباس» دیدار نمی‌کند
سه شنبه 23 شهريور 1400 - 14:01

«آیلت شاکد» وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی «هرتزلیا» اعلام کرد، نخست‌وزیر این رژیم برنامه‌ای برای دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ندارد.

العالم - فلسطین اشغالی

وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در سخنرانی برای یک دانشگاه این رژیم علیه محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین موضعگیری کرد.

بنا بر گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، «آیلت شاکد» وزیر داخلی رژیم صهیونیستی روز سه شنبه (امروز) در کنفرانس سالیانه دانشگاه «رایچمن» واقع در شهر اشغالی هرتزلیا حاضر شد.

به گزارش روزنامه «جروزالم پُست»، این مقام ارشد کابینه نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس سالیانه موسوم به «مقابله با تروریسم» این دانشگاه سخنرانی کرد و علیه محمود عباس موضع گرفت.

آیلت شاکد که همزمان معاون حزب «یامینا» (به رهبری نفتالی بنت) است، در این دانشگاه اعلام کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد با رئیس تشکیلات خودگردان دیدار کند.

این عضو ارشد کابینه رژیم اشغالگر قدس گفت: «(نخست‌وزیر این رژیم با محمود عباس) دیدار نخواهد کرد و قصدی برای انجام چنین دیداری هم ندارد».

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در توضیح چرایی عدم دیدار نفتالی بنت با رئیس تشکیلات خودگردان تصریح کرد: «عباس به تروریست‌ها پول منتقل می‌کند و شریک (تل‌آویو) نیست».

این اولین باری نیست که مقام‌های ارشد کابینه رژیم صهیونیستی از دیدار نکردن نفتالی بنت با محمود عباس سخن می‌گویند.

چندی قبل رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که نخست‌وزیر در جمع سران سازمان‌های یهودی حامی این رژیم در آمریکا اعلام کرد به دلیل کشاندن تل‌آویو به دادگاه لاهه توسط تشکیلات خودگردان، با محمود عباس دیدار نمی‌کند.

پربیننده ترین خبرها