2 کشته و یک زخمی حمله حمله با تیرکمان در هلند

 2 کشته و یک زخمی حمله حمله با تیرکمان در هلند
جمعه 26 شهريور 1400 - 16:30

پلیس هلند اعلام کرد که در نتیجه حمله با تیرکمان در شهر «آلملو» واقع در غرب این کشور دو نفر کشته و یک هلندی دیگر زخمی شدند.

العالم ـ اروپا

بنابر گزارش رسانه های خبری، مقام‌های هلندی روز جمعه (امروز) از تلفات حمله مرگبار با تیرکمان در یکی از شهرهای غرب این کشور خبر دادند.

خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری گزارش داد، منابع پلیس هلند از کشته شدن دو نفر و زخمی شدن یک هلندی در شهر آلملوی این کشور خبر دادند.

این رسانه روس در ابتدا این خبر را «حمله با چاقو» و «چاقوکشی» در شهر آلملو مخابره کرد اما با گذشت چند دقیقه خبر خود را اصلاح کرد.

طبق خبر اصلاح شده اسپوتنیک، در نتیجه حمله و شلیک با تیرکمان در این شهر غربی هلند، دو نفر کشته و یک نفر زخمی شدند.

مطابق این گزارش، مقام‌های پلیس شهر آلملو اعلام کردند که ماموران محلی پلیس فرد و عامل این حمله را که او نیز زخمی شده است، بازداشت کرده‌اند.

تصاویر و فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی از حمله امروز در این شهر هلند پخش شده که هنوز مقام‌های رسمی این کشور صحت این ویدئو و نسبت دادن آن به حمله امروز را تایید نکرده‌اند.

در یکی از فیلم‌ها، یک مرد ناشناس روی بالکن یک منزلی مسکونی دیده می‌شود در حالی که دارد به سمت فرد یا افرادی در خیابان با تیرکمان شلیک می‌کند و در همین بین، صدای تیراندازی پلیس به سمت وی شنیده می‌شود.

حمله با تیروکمان

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها