واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی به کنفرانس صهیونیستی در اربیل

واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی به کنفرانس صهیونیستی در اربیل
شنبه 3 مهر 1400 - 20:05

کاربران عراقی در شبکه‌های اجتماعی به کنفرانس صهیونیستی "صلح و استرداد" که روز گذشته با حضور برخی رهبران و شخصیت‌های قبیله‌ای در اربیل برگزار شد، واکنش نشان دادند.

العالم- داغ‌های مجازی

کنفرانسی که روز گذشته در شهر اربیل، شمال عراق برگزار شد و مشارکت‌کنندگان در آن خواستار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی شدند، باعث خشم گسترده شخصیت‌های سیاسی و مدنی در عراق شده و کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز آن را به شدت مورد نقد قرار داده و محکوم کرده‌اند.

کاربران عراقی تأکید کرده‌اند که حاضران در کنفرانس صهیونیستی در اربیل، خائن به وطن هستند و نماینده هیچ طیفی از ملت عراق نیستند.

یکی از کاربران در توییتر نوشته است: "ملت عراق عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را رد می‌کنند. گروه کنفرانس اربیل فقط نماینده خودشان هستند."

کاربران بسیاری نیز شخصیت‌های حاضر در کنفرانس مذکور را به سخره گرفته و تأکید کرده‌اند که این کنفرانس، کنفرانس ذلت و تسلیم بود.

کاربری نوشته است: "ماسک امروز به غیر از حمایت در برابر کرونا، فوایدی دیگری نیز دارد از جمله پنهان شدن پشت آن در کنفرانس عادی‌سازی با اسرائیل، در اربیل."

بسیاری از کاربران نیز خواستار مجازات مشارکت‌کنندگان در کنفرانس شده و گفته‌اند که حضور آنها با موافقت دولت عراق نبود و چنین رفتاری، اقدامی خصمانه علیه دولت عراق محسوب می‌شود."

برخی کاربران در توییتر نیز هشتگ‌هایی را در محکومیت کنفرانس صهیونیستی در اربیل، ایجاد کرده از جمله هشتگ #کنفرانس اربیل عادی‌سازی و خیانت است". آنها از دولت اقلیم کردستان خواسته‌اند از پناه دادن به خائنان و ناقضان قانون دست بردارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها