سخنگوی وزارت خارجه آمریکا کرونا گرفت

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا کرونا گرفت
سه شنبه 6 مهر 1400 - 01:04

ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در حالی از مبتلا شدن خود به ویروس کرونا خبر داد که وی پیش از این واکسن آمریکایی بیماری همه گیر کوید ۱۹ را دریافت کرده بود.

العالم-آمریکا

ند پرایس در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: بعد از تجربه کردن علائم در صبح امروز تست کرونای من مثبت شد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه به مدت ۱۰ روز در قرنطیه خواهد بود، افزود کمی احساس ناخوشایندی دارم اما از حفاظت در برابر بیماری های شدید که توسط واکسن های ایمن و موثر ارائه می شود، سپاسگزارم.

به گزراش رسانه های آمریکایی، مثبت شدن تست کرونای ند پرایس در حالی مثبت شد که وی به همراه آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به مدت یک هفته در هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل حضور داشته است.

جالینا پورتر معاون ند پرایس به خبرنگاران گفته است بلینکن امروز صبح آزمایش کرونا داده و جواب آن منفی است.

وی در ادامه از آخرین وضعیت دیگر اعضای تیم وزارت امور خارجه آمریکا که در مجمع عمومی سازمان ملل حضور داشتند، اظهار بی اطلاعی کرد.

این در حالی است که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا چند روز پس از تایید دُز سوم واکسن کرونا از سوی مقامات بهداشتی این کشور، امروز دوشنبه به وقت محلی دُز سوم واکسن کرونای خود ( فایزر) را در کاخ سفید دریافت کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا، بایدن پیش از دریافت واکسن کرونای خود به خبرنگاران گفت: ما می‌دانیم برای شکست این همه گیری و نجات جان افراد، باید مردم را واکسینه کنیم.

وی افزود خواهش می‌کنم کار درست را انجام دهید. واکسن کرونای خود را دریافت کنید. این امر می‌تواند جان شما و جان افرادی را که در اطراف شما هستند،نجات دهد.

رییس جمهوری آمریکا دو نوبت واکسن خود را پیش از سوگند رئیس جمهوری و در ماه ژانویه دریافت کرده بود. وی که ۷۸ سال دارد، در گروه سنی مجاز برای دریافت واکسن دُز سوم کرونا در آمریکا است.

پربیننده ترین خبرها