فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش:

کمتر از ۴۸ ساعت نیروها و تجهیزات به رزمایش فاتحان خیبر منتقل شدند

کمتر از ۴۸ ساعت نیروها و تجهیزات به رزمایش فاتحان خیبر منتقل شدند
جمعه 9 مهر 1400 - 16:34

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش، مدت زمان انتقال نیروها و تجهیزات به منطقه رزمایش فاتحان خیبر را کمتر از ۴۸ ساعت عنوان کرد که با موفقیت با انجام رسیده است.

العالم - ایران

امیرسرتیپ «علی حاجیلو» گفت: رزمایش فاتحان خیبر با به کارگیری بخشی از توان یگان‌های عمده شمال غرب کشور از جمله یگان‌های مستقر در استان‌های قزوین، مرکزی، تهران، گروه پهپاد نزاجا و هوانیروز انجام شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش افزود: رزمایش‌ها، مرحله تکمیلی آموزش‌ها هستند و چون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال بروزرسانی ساختار و تجهیزات و توسعه دانش نظامی است، برای هماهنگی ساختار جدید، آموزش‌ها و نیروها، لازم است در رزمایش‌های مختلف کارایی این بروزرسانی‌ها در میدان عمل تمرین شوند.

سرتیپ حاجیلو خاطرنشان کرد: ما طبق دستوراتی که از سلسله مراتب فرماندهی دریافت می‌کنیم در نقاط مختلفی که تشخیص داده شود رزمایش‌ها را اجرا می‌کنیم و برای رزمایش فاتحان خیبر نیز انتقال تجهیزات و نیروها به منطقه کمتر از ۴۸ ساعت انجام شد.

به گزارش ایرنا، رزمایش فاتحان خیبر نزاجا از امروز جمعه ۹ مهرماه با حضور تیپ‌های ۲۱۶ زرهی، ۳۱۶ زرهی، تیپ ۲۵، گروه ۱۱ توپخانه، گروه پهپاد، جنگال، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی با پشتیبانی بالگردهای هوانیروز در منطقه عمومی شمال غرب کشور و بین محور پلدشت - جلفا آغاز شده است.

پربیننده ترین خبرها