قیام ملت بحرین علیه سازش؛ "اسرائیل" غده سرطانی ست

قیام ملت بحرین علیه سازش؛
شنبه 10 مهر 1400 - 13:59

کاربران بحرینی همبستگی خود را با تظاهرات گسترده ملت بحرین علیه سازش و افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه اعلام کردند.

العالم - داغ های مجازی

کاربران گفته‌اند که دولت بحرین در سالگرد شهادت محمد الدره، کودک فلسطینی، سفارت رژیم صهیونیستی را در منامه افتتاح کرد.

برخی از این کاربران با اشاره به سخن مشهور امام خمینی (قدس سره الشريف) درباره رژیم صهیونیستی که این رژیم را غده سرطانی معرفی کرده است، گفتند که "اسرائیل غده سرطانی است و باید ریشه کن شود".

آنها همچنین هشدار دادند که صهیونیست‌ها جز ویرانی و خرابی چیزی به بحرین نمی آوردند.

کاربران همچنین خاطرنشان کردند که ملت بحرین در طول تاریخ از آرمان فلسطین حمایت کرده و با هر نوع سازشی مخالفت کرده اند.

آنها گفتند که آرمان فلسطین، آرمان همه ملتهاست و هویت غیر قانونی و نامشروع رژیم صهیونیستی برای همه مسلمانان یک اصل ثابت شده است و از بین نمی رود.

یکی از این کاربران با انتشار عکس یک شهید فلسطینی نوشت: "این همان صلح و همزیستی" صهیونیستی است.

کاربران با اشاره به شرکت کودکان و جوانان در این تظاهرات گفتند که حتی کودکان هم می دانند که رژیم صهیونیستی اشغالگر و جنایتکار است.

یکی از کاربران نوشت: به کودکانمان می آموزیم که کشوری به اسم اسرائیل وجود ندارد و صهیونیست‌ها فلسطین را اشغال کرده اند و سازش، خیانت است و یاری فلسطین، وظیفه است.

کاربران همچنین عکس ها و ویدیوهایی را از تظاهرات در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین منتشر کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات، پرچم فلسطین را به نشانه اعلام مخالفت با سفر لاپید به کشورشان به اهتزاز درآوردند.

تعدادی دیگر از کاربران هم عکس ها و ویدیوهایی از تظاهرات اعتراضی مردم در سراسر بحرین علیه هتک حرمت خاک بحرین توسط صهیونیست ها و در محکومیت افتتاح سفارت این رژیم تروریستی در منامه منتشر کردند.

کاربران گفته اند که همه شرکت ها و مراکز تجاری را که اقدام به عرضه کالاهای اسرائیلی کنند یا با این رژیم همکاری کنند، تحریم می کنند.

آنها همچنین با اشاره به حمله مزدوران آل خلیفه به تظاهرات مردمی در برخی مناطق، عکس ها و فیلم هایی از آتش زدن پرچم این رژیم در اعتراض به سفر وزیر خارجه آن به بحرین و سازش با این رژیم منتشر کردند.

پربیننده ترین خبرها