ربودن یک خانواده سوری توسط نظامیان تروریست آمریکایی در رقه

ربودن یک خانواده سوری توسط نظامیان تروریست آمریکایی در رقه
شنبه 10 مهر 1400 - 17:02

عناصر آمریکایی به همراه مزدوران وابسته به خود، اعضای یک خانواده سوری را در رقه بازداشت و منزل آنان را در یک حمله هوایی منهدم کردند.

العالم - سوریه

نظامیان تروریست آمریکایی به همراه شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» همچنان علیه غیر نظامیان شرق و شمال این کشور، تجاوزات زیادی مرتکب می‌شوند.

منابع محلی حاضر در ریف رقه واقع در شمال سوریه خبر دادند، یک گروه از نظامیان آمریکایی به همراه عناصر کُرد، امروز شنبه در روستای «شنینه» عملیات هلی‌برن انجام دادند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از این منابع گزارش داد، عناصر آمریکایی و کُردهای وابسته به آنان، یک خانواده از قبایل عرب را در این روستا ربودند.

منابع مذکور تأکید کردند، عناصر آمریکایی در جریان این عملیات، این خانواده را که از ریف دیرالزور به رقه کوچ کرده بودند، بازداشت و منزل آنان را نیز در یک حمله هوایی منهدم کردند.

به گفته این منابع، همزمان با این اقدام، یک گروه دیگر از عناصر آمریکایی و کُرد با حمایت ائتلاف موسوم به ضد داعش، در منطقه «مزرعه تشرین» واقع در شمال رقه حمله کردند.

این منابع گفتند که پس از این حملات صدای درگیری و انفجارهای مهیب در این منطقه شنیده شده است.

ائتلاف آمریکایی به همراه مزدوران وابسته به خود در شرق و شمال سوریه دست به بازداشتهای گسترده زده و دهها نفر از قبایل این منطقه را ربوده‌اند.

این در حالی است که مخالفتهای مردمی و اعتراضات آنان علیه این تجاوزات افزایش یافته است. عشایر سوریه نیز بارها تأکید کرده‌اند که در کنار ارتش این کشور، به اشغالگری عناصر کُرد و آمریکایی پایان خواهند داد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها