یورگن کلوپ: واکسن‌ستیزی همانند رانندگی درحالت مستی است

یورگن کلوپ: واکسن‌ستیزی همانند رانندگی درحالت مستی است
يکشنبه 11 مهر 1400 - 09:31

سرمربی آلمانی و موفق باشگاه لیورپول از مثال جالبی برای توصیف پدیده امتناع از تزریق واکسن کرونا استفاده کرد.

العالم - اروپا
به گزارش العالم به نقل از رویترز، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی و موفق باشگاه لیورپول انگلستان امتناع از دریافت واکسن کووید-۱۹ را با رانندگی در حالت مستی مقایسه کرد و گفت این افراد، سایرین را به خطر می‌اندازند.
اظهارات کلوپ ۵۴ ساله در حالی مطرح می‌شود که هفته گذشته رسانه‌های انگلیسی نوشتند از میان ۲۰ باشگاه لیگ برتر فوتبال این کشور، تنها ۷ باشگاه هستند که بیش از ۵۰ درصد از اعضایشان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
کلوپ در اظهاراتش پیش از دیدار امروز عصر با منچستر سیتی گفت: «اگر بگویم واکسن دریافت کرده ام، سایرین می‌گویند چطور می‌توانی ما را برای دریافت واکسن قانع کنی؟ این پدیده تا حدی شبیه به رانندگی در حالت مستی است.
وی تاکید کرد، قانون به کسی اجازه نمی‌دهد در این حالت رانندگی کند. این قانون برای حمایت از همه است، و نباید واکسن زدن به معنای محدود شدن آزادی باشد، اگر اینطور باشد، رانندگی در حالت مستی هم محدود شدن آزادی است.
کلوپ افزود: من واکسن زدم چون نه تنها نگران خودم بودم، بلکه بیشتر نگران اطرافیانم بودم ؛ اگر کووید-۱۹ بگیرم و از آن رنج ببرم، تقصیر خودم است و اگر آن را به فرد دیگری منتقل کنم، من مقصر هستم و تقصیر بر گردن او نیست.»

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها