اختلاف در بین سران رژیم اسرائیل؛ نتانیاهو خواستار سرنگونی کابینه بنت شد

اختلاف در بین سران رژیم اسرائیل؛ نتانیاهو خواستار سرنگونی کابینه بنت شد
سه شنبه 13 مهر 1400 - 12:47

«بنیامین نتانیاهو «نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با حمله به کابینه این رژیم به رهبری «نفتالی بنت» خواستار سرنگونی آن شد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری «ارم نیوز» امارات امروز (سه شنبه) به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالیم پُست» نوشت: نتانیاهو در جلسه افتتاحیه کنست، کابینه فعلی رژیم اسرائیل را خطرناک‌ترین کابینه برای امنیت رژیم و امنیت اسرائیلی‌ها از زمان تاسیس آن توصیف کرد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به ناتوانی این رژیم در مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و خطاب به «بنت» نخست وزیر فعلی این رژیم گفت: شما قول داده بودید که وقتی نخست وزیر شدید، ظرف پنج هفته برای مهار بیماری کرونا تغییر اساسی ایجاد کنید اما تغییر اساسی که رخ داد یک تغییر خطرناک بود و رژیم را به سمت بدتر شدن سوق داد.

وی ادامه داد: این کابینه به جای ایجاد از بین بردن مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا، مُردن را انتخاب کرد و برای نجات جان افراد هیچ اقدامی انجام نداد بلکه مردم را با مرگ تنها گذاشت.

نتانیاهو افزود: کابینه «بنت» نه تنها نتوانست ویروس کرونا را کنترل و شکست دهد بلکه در همه موارد مربوط به پرونده هسته‌ای ایران که بزرگترین تهدید برای وجود ما است، شکست خورد.

نتانیاهو حملات خود به بنت و شرکای او در ائتلاف ها مانند فهرست عرب را ادامه داد و گفت که «منصور عباس» رئیس لیست عرب مانع از رسیدن وی به «ام الفحم» برای درخواست از عرب‌ها برای انجام واکسیناسیون شد و «بنت» نمی‌تواند از ترس «عباس» و خروج لیست وی از ائتلاف حکومتی در مورد این موضوع صحبت کند.

پیشتر نیز «بنیامین نتانیاهو» پس از دیدار «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با وزیران بهداشت و همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی، به کابینه «نفتالی بنت» نخست وزیر این رژیم حمله کرده بود.

نتانیاهو در توئیتی در حساب شخصی خود در توئیتر خود گفت: کابینه «بنت» با مرگ و میرها و مبتلایان ناشی از ویروس کرونا مواجه است اما «نیتزن هوروویتز» وزیر بهداشت کابینه برای مقابله با کرونا با «ابو مازن» (محمود عباس) دیدار می‌کند.

پیش از این، نظرسنجی منتشر شده توسط موسسه «دایرکت بولس» نشان داد که حزب لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» رهبر مخالفان کابینه فعلی رژیم اسرائیل قدرت نمایندگی خود را تقویت کرده است که تهدیدی برای انحلال کابینه این رژیم به حساب می‌آید.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها