خیانت بزرگ «آل‌خلیفه» در حق ملت بحرین

خیانت بزرگ «آل‌خلیفه» در حق ملت بحرین
جمعه 16 مهر 1400 - 19:45

فریاد خشم مردم بحرین در جریان اعتراضات به عادی‌سازی روابط، دیوارهای سفارت رژیم صهیونیستی و کاخ های پادشاهی آل خلیفه را لزراند و این را پیام صریح را به گوش پادشاه بحرین رساند که هر اندازه حاکمان در برابر اسرائیل سرخم کنند، ملت مساله فلسطین را نخواهند فروخت

العالم - كشكول

حاکمان سازشگر عرب از ابزار سرکوب برای خاموش کردن هر صدای مخالفی استفاده می کنند و بدین ترتیب زشتی و سستی خود که دینشان را به دنیا فروخته اند را نشان می دهند. نظام بحرین برای استقبال از وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی باد به غبغب می اندازد و رژیم نیز در تازه ترین اقدام در راستای عادی سازی سفارت شوم خود را در بحرین می گشاید.

مردم بحرین علیرغم محاصره امنیتی شدید و استقرار نیروهای بحرین ، تظاهراتی در مخالفت با عادی سازی برگزار کرده و خواهان اخراج اسرائیلی ها از بحرین شدند.

شرکت کنندگان بر مخالفت خود با عادی سازی با رژیم صهیونیستی تاکید و آن را خیانت بزرگی برای منافع کشورهای عربی و اسلامی دانستند .

از آنجایی که آل خلیفه چیزی درباره حقوق بشر نمی داند، این تظاهرات مسالمت آمیز را با تنها زبان خود یعنی سرکوب و حمله پاسخ داد و نیروهای امنیتی به تظاهرکنندگان در منطقه راس رمان بحرین که به سوی سفارت رژیم صهیونیستی در حرکت بودند حمله کردند و برای ممانعت حرکت مردم و تعقیب تظاهرکنندگان مسالمت امیز با بمب های گازی و استقرار دهها خودرو و شمار زیادی نیرو در منطقه به مقابله با آنان پرداختند.

برخی منابع بحرینی نیز از بازداشت شماری از تظاهرکنندگان خبردادند که علی مهنا نیز به خاطر مخالفت باعادی سازی رژیم صهیونیستی، مقابل راس رمان بازداشت و به مرکز پلیس الحوره منتقل شد.

فریادهای بحرینی ها طبعا پادشاهان رژیم را که چک چشم پوشی از حاکمیت خود را امضا کرده اند، به درد آورد .

نظام ال خلیفه فقط مساله فلسطین و مقدسات را نفروخته بلکه از امنیت بحرین نیز چشم پوشیده تا گردشگاهی برای اشغالگران باشد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که روز پنج شنبه 30 سپتامبر 2021 در سفری رسمی و برای بازگشایی سفارت رژیم وارد منامه شد،با استقبال گرم آل خلیفه و در راس آن حمد بن عیسی و فرزندش سلمان روبرو شد این در حالی است که مردم بحرین با این سفر مخالف هستند به گونه ای که افزون بر پویش های مردمی در شبکه های اجتماعی برای اعلام مخالفت با این عادی سازی، جنبش مردمی در بیشتر مناطق دیده می شود و پرچم صهیونیست ها لگد مال شده است.

آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی مبارز بحرینی،بازگشایی سفارت رژیم صهیونیستی در منامه را محکوم کردو ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بر ضرورت فعال سازی جنبش مردم تا تعطیلی سفارت صهیونیستی تاکید کردند. جمعیت وفاق اسلامی نیز خواهان ادامه و فعال سازی جنبش مردمی به شکلی بی وقفه و فریاد برسر طغیانگران و دیکتاتورها و روی گردانی این حکومت از عادی سازی شد.

سفر هفته گذشته وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین ، خشم مردمی را که مساله فلسطین را در اولویت قرار داده اند برانگیخت.

بنابراین هر اندازه این حکومت های سازشگر اعتقاد دارند با این روش قدرت خود را حفظ می کنند اما باید بدانند بهای این خیانت بسیار سنگین است و مردم حقگو از یک وجب از خاک عربها و مسلمانان فلسطین چشم پوشی نمی کنند و باید از کشورهایی که زودتر عادی سازی کرده و از قراردادهای زیان بارشان درس عبرت بگیرند .

پربیننده ترین خبرها