رییس مجمع تشخیص، حادثه تروریستی در افغانستان را محکوم کرد

رییس مجمع تشخیص، حادثه تروریستی در افغانستان را محکوم کرد
يکشنبه 18 مهر 1400 - 11:41

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با محکوم کردن حمله تروریستی به مسجد سیدآباد قندوز افغانستان نوشت: این گونه حرکت‌های کور هرگز نخواهد توانست در وحدت مسلمانان مومن و خداجو خللی ایجاد کند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله صادق آملی لاریجانی در پی حادثه انفجار مسجد شیعیان در استان قندوز افغانستان آمده است: حادثه‌ تلخ و ناگوار انفجار در مسجد منطقه خان‌آباد استان قندوز که منجر به جان‌باختن و مجروح شدن جمع کثیری از مردم مسلمان نمازگزار شد، قلب همه انسان های آزاده بالاخص مومنان و شیعیان را جریحه دار کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: کشورهای سلطه که برخی از آنان در تشکیل جمعیت های تکفیری نقش داشته اند، اکنون ساکتند، گویی حقوق بشر فقط از آن زورگویان سلطه طلب است.

وی در این پیام افزود: ما این انفجار تروریستی را که با هدایت دشمنان اسلام و توسط جریان های تکفیری بوقوع پیوست را محکوم کرده و قاطعانه اعلام می‌کنیم که این گونه حرکت‌های کور هرگز نخواهد توانست در وحدت مسلمانان مومن و خداجو خللی ایجاد کند.

آیت الله لاریجانی در پیام خود با طلب از خداوند برای شفای عاجل مجروحان و علو درجات شهدای نمازگذار و برای بازماندگان عزادار نیز صبر و بردباری مسالت کرد.

در حمله‌ انتحاری روز جمعه داعش به مسجد سیدآباد شیعیان در استان قندوز افغانستان، ۱۵۰ تن شهید و ۲۰۰ نفر زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها