مراسم بزرگداشت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) در یمن 

مراسم بزرگداشت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) در یمن 
سه شنبه 20 مهر 1400 - 14:18

هشتگ «یمن حجتی بر مسلمانان» است و دو هشتگ مرتبط با آن (میلاد پیامبر اکرم 1443 ) و هشتگ (بهار نورها)  در بزرگداشت ولادت پیامبر اکرم (ص)در یمن ترند شد.

العالم داغ‌های مجازی

این هشتگ‌ها به مناسبت بزرگداشت میلاد پیامبر توسط یمنی هاست به گونه ای که صنعا و به ویژه دولت نجات ملی روز یکشنبه گذشته مراسم فرهنگی برای آن برگزار کردند.

«عبدالعزیز بن حبتور» رئیس دولت نجات گفت: دولت نجات به برگزاری مراسم ولادت پیامبر (ص) افتخار می کند و به عنوان مردم یمن از جانفشانی هایمان در راه اسلام محمدی افتخار می کنیم.

وی افزود: 7 سال با کشورهای بزرگی مقابله کردیم که می خواستند اراده یمنی ها را سلب و کرامت و حقوق ملت یمن را نادیده بگیرند .

وی تاکید کرد: جانفشانی در جبهه ها تاکید بر درست بودن اعتماد پیامبر اسلام به یمنی ها برای حفاظت و بقای اسلام دارد.

علی حمود الموشکی نائب رئیس ستاد مشترک ارتش یمن نیز بر اهمیت بزرگداشت سالروز ولادت پیامبر برای بیان میزان احترام گذاشتن به پیامبر اکرم ص تاکید کرد.

وی گفت: پیام رحمت و خیر و مهربانی حضرت محمد برای بشریت و ارزشها و اصول انسانی این دین موجب شده تا مردم مین با شور و اشتیاق از این مناسبت استقبال کنند.

وی مدیران ادارات و فرماندهان نظامی را به همکاری برای بزرگداشت این مناسبت در سطح ادارات و یگان های نظامی تشویق کرد .

سرتیپ یحیی سریع فرمانده نیروهای مسلح نیز گفت: ما نیز به روش خاص خوددر جبهه های عزت و آزادی و در مقابله با ائتلاف متجاوز و مزدورانش و دفاع از سرزمین و آبرو و حاکمیت این بزرگداشت راگرامی میداریم.

ما از این مناسبت مبارک الهام میگیریم پیامبر همچون یک فرمانده نظامی دوراندیش بود که جنگ ها را هدایت کرد و برنامه ها ریخت تا در مبارزات و روشهای مبارزاتی وی در دفاع از دین و امت اسلام از وی الگو بگیریم .

وی افزود همزمان با برگزاری جشن ها در میادین شهر، مرزداران نیز به روش ویژه خود در میادین مختلف جنگ و جبهه های مقابله با دشمنان مراسم دارند.

یمنی ها از صدها سال پیش ،ولادت پیامبر اکرم را به عنوانی مناسبتی ویژه جشن می گیرند زیرا تاثیرات زیادی در روح انان دارد و موجب تکرار ارزش های دینی و اخلاقی و انقلابی می شود .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها