یمنی ها پیروزی های ارتش و کمیته های مردمی را جشن گرفتند

یمنی ها پیروزی های ارتش و کمیته های مردمی را جشن گرفتند
دوشنبه 15 شهريور 1400 - 22:03

مردم یمن در شبکه های اجتماعی پیروزی های ارتش و کمیته های مردمی در عملیات موازنه بازدارندگی را که طی آن تلفات سنگینی به ائتلاف سعودی آمریکایی وارد شد، جشن گرفتند.

العالم ـ یمن

کاربران یمنی در تویتر تاکید کردند که عملیات موازنه بازدارندگی هفتم یک پیروزی بزرگ در تمام ابعاد به شمار می آید. این عملیات برای ادب کردن نظام عربستان لازم بود تا به حجم و اندازه واقعی خود پی ببرد. اگر همین عملیات در مارب رخ می داد، هیچ مزدوری دیگر در این استان باقی نمی ماند. کاربران یمنی همچنین تصریح کردند که به خردمندی رهبران خود ایمان دارند.

تحلیلگران سیاسی یمن نیز توییت کردند که عملیات موازنه بازدارندگی هفتم ضرورتی اجتناب ناپذیر برای نیروهای مسلح یمن بود. آنها در واقع خواسته مردم را اجابت کردند؛ مردمی که سالها در معرض بدترین تجاوزگری و محاصره در تاریخ بشریت قرار گرفته اند.

تحلیلگران خاطرنشان کردند که قتل کودکان یمن و غیرنظامیان بی گناه در این هفت سال با موشک ها و جنگنده های ائتلاف متجاوز، جنایت است؛ اما دفاع مردمی یمن از خود درواقع یک وظیفه ملی برای اخراج متجاوزان است.

یمنی ها با تاکید بر اینکه خواهان توقف جنگ هستند، خطاب به ائتلاف متجاوز سعودی تصریح کردند که از انصارالله به جز موشک که بر سر کاخ های آنها فرود می آید، چیز دیگری عایدش نخواهد شد.

کاربران یمنی ائتلاف متجاوز را ترغیب کردند که شکست را بپذیرد؛ آنها تاکید کردند که ائتلاف متجاوز باید در انتظار ضربه ای دردناکتر و پیروزی بزرگ یمنی ها باشد که تمام جهانیان از آن شگفت زده خواهند شد.

ناظران امور منطقه نیز تاکید کردند که هدف گرفتن آرامکو به معنای هدف گیری مستقیم منافع آمریکا در جزیره العرب به شمار می آید. زیرا در واقع این آمریکاست که این جنگ را هدایت می کند و ملت یمن را تحت محاصره درآورده است و از این اقدامات خود منصرف نخواهد شد مگر با عملیات موازنه بازدارندگی؛ عملیاتی که فقط با توقف تجاوزگری و محاصره متوقف خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها