قالیباف:همکاری‌های تهران مسکو موجب تحکیم امنیت و آرامش در منطقه می‌شود

قالیباف:همکاری‌های تهران مسکو موجب تحکیم امنیت و آرامش در منطقه می‌شود
سه شنبه 20 مهر 1400 - 21:32

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک انتخاب مجدد والودین به عنوان رییس مجلس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه، همکاری های تهران - مسکو را موجب تحکیم امنیت و آرامش در منطقه دانست.

العالم - ایران

محمد باقر قالیباف در این پیام خطاب به ویاچسلاو والودین رییس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه افزود: خرسندم صمیمانه‌ترین تبریکات خویش را به مناسبت انتخاب مجدد جنابعالی به عنوان رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه ابراز نمایم.

قالیباف اظهار داشت: با توجه به نقش مهم پارلمان ها در تقویت روابط دوستانه دوجانبه و با تاکید بر سیاست‌های راهبردی دو کشور، امیدوارم در دوره پیش‌رو با بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی های بالقوه به ویژه همکاری های پارلمانی، شاهد توسعه روزافزون مناسبات فی مابین در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشیم.

وی در این پیام تاکید کرد: اعتقاد راسخ دارم همکاری های تهران-مسکو موجب تحکیم امنیت و آرامش در منطقه خواهد بود، در این راستا مجلس شورای اسلامی از هر اقدامی برای تعمیق تعاملات فی مابین استقبال می کند.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: فرصت را مغتنم شمرده، سلامت و موفقیت روز افزون جنابعالی و نمایندگان محترم دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه را آرزومندم.

پربیننده ترین خبرها