مقررات ورود به ارمنستان برای کسانی که دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌‌اند

مقررات ورود به ارمنستان برای کسانی که دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌‌اند
چهارشنبه 21 مهر 1400 - 15:26

سفارت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد همه مسافرانی که قصد ورود به ارمنستان را دارند در صورت دریافت دو دُز واکسن اعم از ایرانی و غیرایرانی که از دُز دوم آنها ۱۴ روز گذشته باشد برای ورود به این کشور نیاز به انجام تست کرونا ندارند و ملزم به ارائه گواهی واکسن به زبان انگلیسی هستند.

العالم - ایران

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان امروز (چهارشنبه) ۲۱ مهر ماه در اطلاعیه‌ای با اشاره به تداوم وضعیت همه گیری بیماری کووید- ۱۹ (کرونا) در کشور، توصیه‌های مرکز ملی کنترل پیشگیری از بیماری‌های وزارت بهداشت ارمنستان و مقررات جاری و الزامی در خصوص ورود مسافران به این کشور را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه، همه مسافران متقاضی که قصد ورود به کشور ارمنستان را دارند در صورت این‌که هر دو دُز واکسن کرونا (هر نوع واکسن کرونا اعم از ایرانی و غیرایرانی )را دریافت کرده‌اند و از دُز دوم آنها ۱۴ روز گذشته باشد برای ورود به ارمنستان نیاز به انجام تست کرونا ندارند و ملزم به ارائه گواهی (Certificate) واکسن کرونا تایید شده توسط مقامات صلاحیتدار بهداشتی کشور مبداً به زبان انگلیسی هستند.

در این اطلاعیه آمده است: مقررات فوق برای همه اتباع ایرانی و خارجی فارغ از نوع گذرنامه، نوع روادید، هدف سفر و .... لازم الاجرا بوده و هیچ‌گونه استثنایی بر آن وارد نیست.

پربیننده ترین خبرها