دو جنایت در بیروت و قندهار و یک قاتل

دو جنایت در بیروت و قندهار و یک قاتل
شنبه 24 مهر 1400 - 13:55

کاربران شبکه اجتماعی توییتر به حمله تروریستی به یک مسجد شیعیان در شهر قندهار در جنوب افغانستان که ده‌ها شهید و زخمی بر جای گذاشته، واکنش نشان داده‌اند.

العالم- داغ‌های مجازی

فعالان در توییتر مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل جنایت‌ها علیه پیروان اهل بیت( ع) در افغانستان خوانده و این اقدامات جنایتکارانه را که در نقض تمام اصول دینی و انسانی است، محکوم کردند.

کاربری نوشته است: "مزدوران وهابیِ آمریکا و رژیم صهیونیستی ما را در مساجد قندرها ترور می‌کنند، آنها در الطیونه به سمت ما آتش شلیک می‌کنند و خون زنان و مردان مسالمت‌جوی ما را پایمال می‌کنند.. ."

کاربران با تأکید بر اینکه داعش ساخته آمریکا است، این سوال را مطرح کردند که زمانی‌که آمریکا کنترل افغانستان را در دست داشت داعش کجا بود؟!

بسیاری از کاربران توییتری تصویر مردی را بازنشر داده‌اند که فرزند شهیدش را با خود حمل می‌کند. برخی از آنها این صحنه را دردناک‌ترین صحنه توصیف کرده‌اند که پدری جنازه پسرش را بر دوش گرفته است.

کاربری نوشته است: "آمریکا و رژیم اسرائیل پشت پرده انفجار مسجدی مملو از نمازگزاران مسلمان در #قندهار #افغانستان هستند.. اینچنین آنها به عنوان ستونِ شما دست به هر جنایت می‌زنند.. ."

روز گذشته، انفجاری عظیم در یک مسجد شیعیان در شهر قندهار در جنوب افغانستان که روز جمعه رخ داد دست‌کم 62 شهید و بیش از 90 زخمی بر جای گذاشت. این دومین انفجار در مساجد اهل تشیع در افغانستان در یک هفته گذشته است که ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

پربیننده ترین خبرها