ماجرای اخراج احمدی‌نژاد از دبی!

ماجرای اخراج احمدی‌نژاد از دبی!
دوشنبه 26 مهر 1400 - 00:08

برخی منابع اعلام کردند، "پلیس امارات با تذکر جدی به احمدی نژاد به او گفته که اهل شلوغ‌کاری است و نمی‌تواند امنیت او را در این کشور تامین کند".

العالم - ایران

علی قلهکی فعال رسانه‌ای اصولگرا در خصوص جزئیات نیمه تمام ماندن سفر محمود احمدی نژاد به امارات با انتشار فیلم و عکسی از حضور او در فرودگاه دبی برای بازگشت به ایران در اینستاگرامش نوشت:

«محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق کشورمان در حین سفر چند روزه به امارات دیپورت شد.

احمدی نژاد که... قرار بود چندین مصاحبه و همچنین کنفرانس خبری را برگزار کند، با نیمه‌کاره ماندن سفر خود به تهران بازگشت».

به گفته وی «پلیس امارات با تذکر جدی به احمدی نژاد به او گفته که اهل شلوغ‌کاری است و نمی‌تواند امنیت او را در این کشور تامین کند.

پلیس امارات همچنین به تیم همراه احمدی نژاد گفته که نمایشگاه اکسپو جای کار سیاسی نیست و امارات تنها از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به دنبال منافع مالی، توریستی و فنی آن بوده و دستور دیپورت احمدی نژاد را داده است‌».

در همین حال، دکتر احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز که دکتر احمدی نژاد را در سفر دبی همراهی کرده است به "دیده بان ایران" گفت: «خبر دیپورت آقای احمدی نژاد از فرودگاه امارات صحت ندارد، سفر ایشان ۵ روزه بوده و موضوع دیپورت ایشان یا همراهان آقای احمدی نژاد از امارات «خبرسازی» است. البته در طول سفر هم یک خبر سازی کذب دیگر مانند خبر بازدید ایشان از غرفه رژیم اسرائیل منتشر شد که اساساً نادرست است.»

این نماینده مجلس یازدهم یادآور شد: «تعدادی از همراهان ایشان زودتر و تعدادی هم همراه ایشان پس از پایان سفر به تهران آمدند. هیچگونه توصیه ای از سوی مسئولان کشور امارات مبنی بر ترک این کشور به آقای احمدی نژاد منتقل نشده است و سفر ایشان طبق برنامه و پس از ۵ روز به اتمام رسیده است.»

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها