نمایشگاه بین المللی ساختمان در باکو  با حضور ایران گشایش یافت

نمایشگاه بین المللی ساختمان در باکو  با حضور ایران گشایش یافت
چهارشنبه 28 مهر 1400 - 18:12

نمایشگاه بین المللی ساختمان روز چهارشنبه با حضور جمهوری اسلامی ایران در سالن  نمایشگاه بین المللی باکو گشایش یافت.

العالم ـ آسیا

در این نمایشگاه بین المللی ۲۷۹ شرکت از ۱۷ کشور از جمله پنج شرکت ایرانی توانمندی های خود در حوزه های مختلف ساختمان و تولید مصالح ساختمان را به دید نمایش گذاشتند.

همچنین تولیدات شرکت های ایرانی در حوزه های راه سازی، سد سازی، عایق، تجهیزات ساختمان و سفال های نسوز و سیستم های گرمایشی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

کیفیت خوب مصالح ساختمانی تولیدات ایران، مورد توجه شرکتهای ساختمانی و مهندسان خارجی حاضر در این نمایشگاه بین المللی قرار گرفته است.

سید عباس موسوی سفیر جموری اسلامی ایران، این نمایشگاه بین المللی را برای معرفی تولیدات شرکت های کشورمان با کیفیت بالا فرصتی مناسب دانست.

وی با اشاره به این که روابط اقتصادی و تجاری ایران و جمهوری آذربایجان همیشه از یک ثبات و شیب رشد خیلی خوبی برخوردار است ، افزود : بر این اساس حجم گردش گردش تجاری دو کشور در نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

نمایشگاه بین المللی ساختمان باکو فرصت خوبی را برای شرکت های ایرانی فراهم کرده است که علاوه بر شناخت از نیازهای مصالح ساختمانی جمهوری آذربایجان در زمینه بازسازی مناطق آزاد شده جمهوری آذربایجان هم مشارکت داشته باشند.

پربیننده ترین خبرها