وقتی خاخام صهیونیستی شرافت سعودی‌ها را با رقص زیر سوال برد

وقتی خاخام صهیونیستی شرافت سعودی‌ها را با رقص زیر سوال برد
چهارشنبه 5 آبان 1400 - 17:25

در واکنش به کودتای جامع و ریشه‌ای علیه ارزش‌های اخلاقی عربی و اسلامی که در عربستانِ تحت حکمرانی محمد بن‌سلمان در جریان است، کاربری در توییتر نوشته است: "کسی که تلویزیون العربیه سعودی را رصد می‌کند به این یقین خواهد رسید که حکومت سعودی در مسیر اعلامِ تغییر هویت اسلامی‌اش است."

العالم- کشکول

برخی معتقدند که نگاهِ چنینی به تحولات جاری در عربستان سعودی در واقع دور شدن از حقیقت است در حالی‌که محمد بن‌سلمان، ولیعهد تلاش می‌کند ریشه‌های خونین وهابیت و تکفیری که وجهه اسلام را تخریب کرده، و بذر نفرت و کینه و اختلافات میان مسلمانان را پاشیده، نابود کرد؛ و لذا چنین شخصی شایسته تعریف و تمجید است نه نقد.

بله این گفته درست است مشروط بر این‌که حکومت سعودی به این حجم از تغییر اکتفا کند، ولی آنچه شاهد هستیم این است ولیعهد سعودی انحطاط اخلاقی، رخوت، فحشا و فسق و فجور را جایگزین وهابیت، سلفی‌گری و تکفیری کرده است و با گشودن درهای عربستان بر روی صهیونیست‌ها، اوضاع را وخیم‌تر کرده است، و ما تقریبا هر روز شاهد هستیم که فیلم‌ها و تصاویری از صهیونیست‌ها- نه یهودیان- منتشر می‌شود که آزادانه و تحت تدابیر امنیتی در عربستان جولان می‌دهند و حرمت حرمین شریفین را نقض می‌کنند.

زمانی‌که صهیونیست‌ها نه یهودیان، به این دلیل است که اخیرا یک صهیونیست تندرو یعنی خاخام "یعقوب هرتسوگ" از عربستان مشخصا از ریاض بازدید کرده و بر خلاف دیدارهای قبلی‌اش، این بار علنا در قلب عربستان رقصیده است. این خاخام نماینده دین یهودی یا یهودین نیست بلکه او یک صهیونیست تندرو، نژادپرست و راست‌گرایی است که تأکید دارد باید مسجدالاقصی تخریب و روی آوارهای آن، معبد ادعایی ساخته شود.

موضوع قابل توجه این است که این تروریست صهیونیستی ابراز امیدواری کرده که روزی خاخام اصلی در عربستان سعودی شود. ما نمی‌دانیم یهودیان عربستانی در کجای این کشور هستند که این خاخام رئیس آنها شود. ولی گشت و گداز آزادانه این تروریستِ تندرو در سرزمین حرمین شریفین و رقصیدن او در قلب پایتخت یک پیام واضح دارد: یهودیانی که در عربستان در ظاهر به دین اسلام گرویدند، منافق هستند و تلاش کرده‌اند با ترویج قرائت وهابیت تکفیری، که وجهه اسلام را مخدوش کرده، عربستان سعودی را از داخل نابود کنند و همین که فهمیدند بستر برای رو کردن حقیقت‌شان آماده است از هم‌کیشان خود در سرزمین حرمین شریفین استقبال می‌کنند و طولی نخواهد کشید که پایتخت‌شان "خیبر" در قلب سرزمین حرمین شریفین تاسیس خواهد شد.

ویدئوی رقص خاخام صهیونیست در خیابان‌های ریاض را اینجا مشاهده کنید.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها