اختصاصی العالم/

آخرین اخبار درباره حمله تروریستی در دیالی

آخرین اخبار درباره حمله تروریستی در دیالی
چهارشنبه 5 آبان 1400 - 18:15

خبرنگار شبکه العالم در بغداد از افزایش شمار شهدای حمله تروریستی به روستای "الهواشه والرشاد" از توابع شهرستان المقدادیه به 13 نفر خبر داد که طی آن، همچنین 8 نفر مجروح شدند.

العالم- عراق

"محمد المقیم" خبرنگار العالم از افزایش شمار قربانیان حمله تروریست‌های داعش به روستایی در دیالی (شرق بغداد) خبر داد و خاطرنشان کرد که طبق گفته کارشناسان امنیتی عراقی، این حمله تروریستی ضعف عملکرد امنیتی و اطلاعاتی را نمایان می‌سازد؛ چرا که این عملیات سناریویی برنامه‌ریزی‌شده بود.

خبرنگار العالم در تشریح این حادثه تصریح کرد، گروه تروریستی داعش 3 تن از اهالی این روستا را می‌رباید که در مقابل، ساکنان روستا تلاش می‌کنند این افراد را آزاد کنند ولی تروریست‌ها با نصب کمین برای آنها و استفاده از تسلیحات مختلف، این جنایت را رقم می زنند که در نتیجه آن 21 تن از این افراد شهید و یا زخمی می‌شوند.

پیشتر فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق بیانیه‌ای درخصوص حمله مسلحانه عناصر داعش در المقدادیه استان دیالی صادر و تاکید کرد "بار دیگر مجرمان گروه تروریستی داعش پس از ناتوانی در مقابله با نیروهای نظامی و امنیتی در سراسر خاک وطن و پس از شکست عناصر باقیمانده آن و شکست آنها در پی حملات دردناک در جنگ‌های پاکسازی خاک عراق از وجود آنها هر کجا که باشند، به روش‌های مایوسانه خود در حمله به شهروندان غیرنظامی بی‌گناه روی آورده‌اند."

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها