در مجمع عمومی سازمان ملل؛

نماینده رژیم صهیونیستی گزارش شورای حقوق بشر را پاره کرد

نماینده رژیم صهیونیستی گزارش شورای حقوق بشر را پاره کرد
شنبه 8 آبان 1400 - 08:53

نماینده رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، گزارش شورای حقوق بشر این سازمان را که به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرده بود، پاره کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارونوت، گیلعاد اردان نماینده رژیم صهیونیستی، با پاره کردن گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل، در سخنرانی عصر جمعه خود در جریان نشستی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که جای این گزارش در زباله است.

اردان به شدت به گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل که در آن از رژیم صهیونیستی انتقاد کرده بود، حمله کرد و گفت: «شورای حقوق بشر از 15 سال پیش که تاسیس شده در 95 قطعنامه به اسرائیل حمله یا انتقاد کرده حال آنکه طی این مدت 142 قطعنامه علیه دیگر کشورهای جهان صادر کرده است».

وی در ادامه سخنرانی خود با پاره کردن گزارش سالانه شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت: «جای این گزارش تحریف شده یک طرفه، سطل زباله است».

اردان در بخش دیگری از سخنانی خود گفت که این گزارش حملات حماس و موشک‌هایی که به سوی اسرائیل شلیک می‌کند را نادیده گرفته است.

به گزارش فارس، در گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل به جنایت‌های رژیم صهیونیستی از جمله شهرک‌سازی‌ها و اوضاع حقوق بشر در کرانه باختری و بلندی‌های اشغال شده جولان و همچنین حق تعیین سرنوشت فلسطینی‌ها اشاره شده است.

پربیننده ترین خبرها