رئیس‌جمهور برزیل، جان کری را با کمدین آمریکایی اشتباه گرفت +فیلم

سه شنبه 11 آبان 1400 - 11:02

رئیس‌جمهور برزیل پس از دیدار با جان کری نماینده ویژه آمریکا در امور تغییرات اقلیمی در حاشیه کنفرانس گلاسکو، نام او را با اسم کمدین و بازیگر معروف قاطی کرد.

العالم - امریکا - اروپا

در شرایطی که کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل (COP26) در شهر گلاسکو در حال برگزاری است، سخنان رئیس‌جمهور برزیل در جمع خبرنگاران درباره دیدارش با جان کری حاشیه‌ساز شد.

«ژائیر بولسونارو» رئیس‌جمهور برزیل که برای شرکت در کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل (COP26) در گلاسکوی اسکاتلند حضور دارد، با جان کری نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور تغییرات اقلیمی دیدار کرد.

بولسونارو بعد از این دیدار دوجانبه با سوالات خبرنگاران درباره محتوای این نشست و رایزنی‌های این دو مقام برزیلی آمریکایی مواجه شد.

رئیس‌جمهور برزیل در جمع خبرنگاران درباره دیدار با جان کری نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور تغییرات اقلیمی نام او را با نام یک بازیگر و کمدین مشهور آمریکایی اشتباه گرفت.

بولسونارو در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: «من با جیم کری صحبت کردم (اما صحبت ما) یک چیز خصوصی است و متاسفانه نمی‌توانم به شما درباره آن حرفی بزنم».



ویدئوی گاف رئیس‌جمهور برزیل در نام بردن از «جیم کری» به جای جان کری طی کمتر از یک ساعت در شبکه توییتر نزدیک به ۱۵۰ هزار بار دیده شده و به اصطلاح «وایرال» شده است.

جیم کری که ۵۹ سال دارد، هنرپیشه و کمدین مشهور آمریکایی است و در فیلم‌های بسیاری نقش ایفا کرده است. از جمله معروف‌ترین فیلم‌های او «خنگ و خنگ‌تر» و «ماسک» است.

فارس

پربیننده ترین خبرها