ایران، اهداف رزمایشهای آمریکایی ـ اسرائیلی را اینگونه خنثی کرد

ایران، اهداف رزمایشهای آمریکایی ـ اسرائیلی را اینگونه خنثی کرد
چهارشنبه 12 آبان 1400 - 21:40

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تفنگداران دریایی آمریکا و کماندوهای این رژیم رزمایش مقابله با به اصطلاح اشغال کنسولگری آمریکا یا سیطره بر یک کشتی توسط ایران را در منطقه آغاز کرده اند.

العالم – کشکول

قرار است تفنگداران دریایی آمریکا پس از پایان رزمایش، برای مقابله با به اصطلاح اشغال کنسولگری آمریکا یا سیطره بر یک کشتی توسط ایران در منطقه، راهی خلیج فارس شوند.

رسانه های صهیونیستی کوشیدند با بزرگنمایی این رزمایش و پرواز یک بمب افکن بی 52 به طرف خلیج فارس که چند جنگنده اسرائیلی نیز آن را همراهی کردند، این اقدام را نوعی قدرتنمایی علیه تهران و نشانه سطح بالای همکاری میان تل آویو و واشنگتن نشان دهند.

صرف نظر از اینکه این رزمایش واقعا برای آمادگی به منظور جنگ علیه ایران است یا نوعی جنگ روانی برای تقویت جبهه داخلی رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت و ایران، تهران فورا به آن پاسخ داد و سپاه پاسداران تلاش آمریکا برای سرقت محموله نفت در دریای عمان را خنثی کرد.

روشن است که هدف از رزمایش آمریکایی ـ صهیونیستی سرقت نفت ایران و جنگ روانی علیه تهران است اما نیروهای سپاه پاسداران این دو هدف را به شکلی بسیار سریع و قبل از اینکه رزمایش پایان یابد، خنثی کردند.

پربیننده ترین خبرها