گزارش العالم از لگد مال شدن ابهت پوشالی نظامی امریکا توسط سپاه

گزارش العالم از لگد مال شدن ابهت پوشالی نظامی امریکا توسط سپاه
جمعه 14 آبان 1400 - 09:51

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حادثه 9 روز پیش نیروهای خود در خنثی کردن عملیات دزدی دریایی نفتکش ایرانی حامل فراورده های نفتی در آبهای دریای عمان و انتقال محموله به کشتی دیگر توسط امریکا خبر داد.

العالم- ایران

به گزارش العالم، عبدالباری عطوان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: اینکه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با هلیبرد نفتکش خود را از چنگ کشتی های جنگی امریکا در دریای عمان نجات می دهد نشانه ی افزایش احتمال جنگ و تاکید بر این است که واکنش در زمان و مکان مناسب از بین رفته و بازدارندگی فوری جایگزین آن شده است.

حورا یاسین گفت : اینکه امریکا چند روز از ناکامی خود سخن نگوید و مطلبی ننویسد مگر پس از انتشار این خبر توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی دلیل روشنی بر شکست این کشور است. خنثی کردن دزدی امریکا چند روز پیش بود و امریکا از بین رفتن ابهت خود را با سکوت جرعه جرعه سر می کشد

ابوجواد نیز نوشت :سپاه پاسداران ابهت نظامی امریکا را لگد مال کرد .

محمد علی نیز نوشت : ایران قدرتمند و قوی است و رهبری بی نظیری دارد و مقابله به مثل می کند.

ایمان کریم نیز نوشت : تاریخ گواهی خواهد داد این قایق ها ؛ بزرگترین کشور دنیا را بازیچه خود کرده است.

روابط عمومی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی نیز فیلم هایی منتشر و با صدور بیانیه ای برخی جزئیات دزدی دریایی امریکا در دریای عمان را که توسط نیروهای سپاه خنثی شد را توضیح داد.

یحیی الشامی نوشت : به سپاه پاسداران و دولت بزرگ ایران ،این عملیات دریایی موفقیت امیز را که تلاش های امریکا برای دزدی دریایی در دریای عمان ناکام گذاشت، تبریک می گوییم که سیلی محکمی به حضور بی جان امریکا در منطقه بود.

گفتنی است این عملیات با سالگرد تسخیر لانه جاسوسی در تهران همزمان بود.

مهدی نیز نوشت: حادثه امروز خلاصه ای از سیاست تجاوز و تسلط امریکا بر منابع منطقه و ایران بود که دست دزدان را قطع می کند.

قاسم محمود مناع نیز نوشت : خون شهید قاسم سلیمانی به شکلی روشن و عزتمندانه در حال به ثمر نشستن است.

بثینه علیق نیز نوشت :تبریک به نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با قلدری مستکبران در عمق دریاها مقابله کرده و بار دیگر ثابت کردند امریکا قدرتی شکست ناپذیر نیست بلکه بر عکس قدرتش محدود بوده و در معرض شکست و اقدامات پلیدانه اش بدون مجازات نخواهد ماند.

پربیننده ترین خبرها